Solcito que este artigo promocione á páxina principal.

8 DE MARZO: SUPERHEROÍNAS GALEGAS.

O pasado venres 8 de marzo conmemorouse o "Día Internacional da Muller". Aqui vos deixamos ás 12 superheroínas galegas respresentadas por Yoseba MP en diferentes cidades e vilas de Galicia.

Período de admisión de novo alumnado

O vindeiro venres día 1 comeza o periódo de admisión de novo alumnado para o curso 2019/2020.

DOCUMETACIÓN A PRESENTAR

• Impreso debidamente cuberto. Pódese conseguir na secretaría do centro, na Sede Dixital da Xunta ou descargar na ligazón adxunta.
  • Dni ou páxina do libro de familia do alumno/a.
  • DNI dos proxenitores.

O prazo para presentar as solicitudes remata o 20 de marzo. As solicitudes deberán presentarse na secretaría do centro.

VISITAMOS A BIBLIOTECA MUNICIPAL

No mes de novembro todo o alumnado do Pondal visitamos a biblioteca municipal, onde os libros e contos eran os protagonistas dos nosos descubrimentos.Resultado de imagen de DIBUJO CUENTOS

Xornada de Portas Abertas

O vindeiro martes 12 de marzo terá lugar unha xornada de portas abertas para o alumnado interesado en matricularse no noso centro o próximo curso. Será as 9:30. Estades todos convidados!!!

Visitamos a biblioteca municipal

No mes de novembro, todo o alumnado do Pondal visitamos a biblioteca municipal, onde os libros e contos eran os protagonistas dos nosos descubrimentos.

AUTORIZACIÓN USO BIBLIOTECA

Autorización uso da biblioteca para descargar.

AUTORIZACIÓN USO BIBLIOTECA

Autorización uso da biblioteca para descargar.

Fondo Solidario de Libros curso 2016-2017

Xa saíu publicada a Orde do 27 de abril de 2016 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Prazo para presentar solicitudes:O día seguinte da publicación desta orde no D.O.G. e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

Preme aquí para acceder á documentación

Fondo axuda libros

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2016-17

Xa podedes consultar a listaxe definitiva de admisión de alumnado para o curso 2016-17.

listaxe

LISTAXE DE ADMITIDOS NO CEIP EDUARDO PONDAL CURSO 2013/2014

Aquí deixo a listaxe definitiva dos novos alumnos e alumnas para o vindeiro curso 2013/2014.

« Agosto 2019 »