Solcito que este artigo promocione á páxina principal.

IDEAS PARA FACER NA CASA C@S PEQUES

Ola familias!

Desde infantil achegámosvos varias ideas de actividades que podedes facer c@s vos@s peques durante estes días.

Día Escolar da Non Violencia e a Paz (30 xaneiro)

Este ano a paz ten aires xaponeses!

Os xaponeses colgan, nas entradas dos santuarios, tablillas  de madeira EMA para expresar os seus desexos. Os nosos son, por suposto, desexos de paz, e están colgados na pasarela de entrada ao centro, acompañados de mil grullas de papel que o  alumnado elaborou, tanto no centro, como en colaboración coas familias. As gruollas de origami serán as encargadas de impulsar os nosos desexos e que estes se fagan realidade.

Preme na imaxe para ver o resultado.

DEREITOS DO EDUARDO PONDAL

O alumado do noso CEIP asinou hoxe, coa súa pegada dactilar, os dereitos que elas e eles consideran que debemos ter no EDUARDO PONDAL.

DÍA DAS DISTINTAS CAPACIDADES: CONVIVENCIA CON ÍNTEGRO 2019.

Desde o CEIP Eduardo Pondal convidamos a asociación ÍNTEGRO a facernos unha visita ao centro para desfrutar dunha xornada lúdica.

Premede na imaxe para descubrir os obradoiros que realizamos!

Menu do comedor do mes de outubro

MARTES 1

Ensalada de leituga, tomate, cenoria e olivas

Costela ao forno con pataca fritida

Iogur

Gardas de tarde

Recordamos que o vindeiro martes 1 de outubro dará comezo o servizo de biblioteca do centro, O horario será de martes a venres de 15:30 a 17:30. Lembrade que para poder utilizar este servizo deberedes entregar a autorización correspondente.

8 DE MARZO: SUPERHEROÍNAS GALEGAS.

O pasado venres 8 de marzo conmemorouse o "Día Internacional da Muller". Aqui vos deixamos ás 12 superheroínas galegas respresentadas por Yoseba MP en diferentes cidades e vilas de Galicia.

Período de admisión de novo alumnado

O vindeiro venres día 1 comeza o periódo de admisión de novo alumnado para o curso 2019/2020.

DOCUMETACIÓN A PRESENTAR

• Impreso debidamente cuberto. Pódese conseguir na secretaría do centro, na Sede Dixital da Xunta ou descargar na ligazón adxunta.
  • Dni ou páxina do libro de familia do alumno/a.
  • DNI dos proxenitores.

O prazo para presentar as solicitudes remata o 20 de marzo. As solicitudes deberán presentarse na secretaría do centro.

VISITAMOS A BIBLIOTECA MUNICIPAL

No mes de novembro todo o alumnado do Pondal visitamos a biblioteca municipal, onde os libros e contos eran os protagonistas dos nosos descubrimentos.Resultado de imagen de DIBUJO CUENTOS

BARQUIÑAS

Recordamos que o vindeiro luns e martes non haberá clase xa que son os festivos da localidade. Volvemos o mércores.

Boas festas!

Barquiñas

Recordamos que o próximo luns e martes non haberá clase xa que son os festivos locais. Volvemos o mércores.

Boas festas!

Xornada de Portas Abertas

O vindeiro martes 12 de marzo terá lugar unha xornada de portas abertas para o alumnado interesado en matricularse no noso centro o próximo curso. Será as 9:30. Estades todos convidados!!!

Visitamos a biblioteca municipal

No mes de novembro, todo o alumnado do Pondal visitamos a biblioteca municipal, onde os libros e contos eran os protagonistas dos nosos descubrimentos.

AUTORIZACIÓN USO BIBLIOTECA

Autorización uso da biblioteca para descargar.

AUTORIZACIÓN USO BIBLIOTECA

Autorización uso da biblioteca para descargar.

Fondo Solidario de Libros curso 2016-2017

Xa saíu publicada a Orde do 27 de abril de 2016 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Prazo para presentar solicitudes:O día seguinte da publicación desta orde no D.O.G. e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

Preme aquí para acceder á documentación

Fondo axuda libros

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2016-17

Xa podedes consultar a listaxe definitiva de admisión de alumnado para o curso 2016-17.

listaxe

« Outubro 2020 »