Ordes do meco

Imos celebrar o Entroido no colexio a partir do venres e ata a próxima semana. O meco vainos dar unha serie de ordes diarias que deberemos cumprir escrupulosamente. Estas son as primeiras orde do meco:

Esta é a orde do venres, feita polo alumnado de 5º e 6º:

Menú febreiro

Revista literaria

Programa de man da obra de teatro

Mañá, mércores 20 de decembro, representaremos a obra de teatro A granxa dos animais no colexio. Este é o programa de man da obra.

Servizo de pediatría

Distribución froita fresca

O colexio volveu solicitar as axudas da Unión Europea destinadas a subministrar froita e leite durante os recreos. O próximo luns, día 6 de novembro, comezará o primeiro período de distribución de froita fresca no centro. Durará dúas semanas e ata que remate non será necesario que o alumnado leve merenda ao colexio.

Reunión comezo de curso

Este xoves, día 7 de setembro, celebraremos as reunións de comezo de curso. O horario será o seguinte:

Infantil e 1º e 2º de educación primaria: ás 16:00 h.
3º, 4º, 5º e 6º de primaria: ás 17:00 h.

Entrega de penso á protectora

Programa de man do VI Festival de Cine de O Irixo

Carteis do VI Festival de Cine de O Irixo