Reunións de comezo de curso

A evolución da situación sanitaria provocada pola pandemia impide, ao igual que o ano pasado, que celebremos a habitual reunión conxunta de comezo de curso á que asistía toda a comunidade educativa do colexio.

BENVIDA

CEIP Virxe da Pena da Sela

Lagoa, s/n

Menú setembro

Artigo en Badal Novas sobre o noso festival de cine

Xulio Dobarro publicou un artigo, moi xeneroso con nós, sobre o noso festival de cine en Badal Novas. Para poder acceder a el só hai que facer clic na imaxe.

Listaxe de libros de texto para o curso 2021/22

Xa se pode consultar a listaxe de libros de texto para o próximo curso escolar no arquivo adxunto a esta publicación. Publicaremos a listaxe dos libros do alumnado de 6º de infantil (5 anos) a primeiros de setembro, cando a mestra dese grupo sexa nomeada.

Programa de man do noso IV Festival de Cine

Resolución das axudas aos proxectos de fomento do uso do galego

A Secretaría Xeral de Política Lingüística concedeunos unha axuda de 330 euros para desenvolver o noso proxecto de fomento de uso do galego.

Entrega de diplomas

Os participantes no programa de Voluntariado de Lectura-A (todo o alumnado de 5º e 6º) recibiron este venres un diploma e un agasallo en recoñecemento polo seu labor ao longo de todo o curso. O colexio xa premiara a súa dedicación ao regalarlles un libro que seleccionaran previamente entre unha listaxe na que figuraban algún dos mellores títulos da literatura infantil e xuvenil.

Quendas de vixilancia dos recreos

As quendas de vixilancia dos recreos establecen que cinco mestres serán os encargados diarios de realizalas. Catro mestras fan a vixilancia nos diferentes espazos do patio, e un mestre na biblioteca do colexio. O calendario do mes de xuño pódese consultar no arquivo adxunto.