IV XORNADAS DE IGUALDADE NO PARAIXAL

Nos ficheiros adxuntos tedes a inscripción as xornadas e o programa

Documentos curso 2018-19

Adxuntamos documentación do centro correspondente o curso escolar 2018-19

Listaxe definitiva fondo libros

Adxuntamos listaxe cos libros que lle tocan ao alumnado que participou no fondolibros.

Listaxe provisional fondo libros

Aqui tedes os libros do fondo  que lle tocaron a cada neno que presentou a solicitude e as listaxes cos cheques de material  admitidas e excluidas

VISÍTANOS APAMP

Poidemos ter unha xornada fenomenal con tres actores da APAMP. Compartimos con eles unha xornada de teatro. Leron e interpretaron un conto realizado por eles. Escribiron e debuxaron todo o libro. Tamén nos cederon un exemplar para a biblioteca. O libro chámase "Elisa no mundo das marabillas". E estivemos xogando xuntos. Agardamos que o vindeiro ano volten a facernos unha visita.

Un contacontos.

Hoxe tivemos a visita de Iago López. Encantounos o conto. Quedamos abraiados escoitando as súas palabras. Foi unha experiencia estupenda para tod@s.

Devolución de libros e Doazón

•Familias que percibiron algún tipo de axuda no curso 2017-2018

Segundo a ORDE do 16 de maio de 2018 pola que se regula a participación do fondo solidario de libros, os centros públicos redistribuirán o seu banco composto polos libros adquiridos/emprestados a aquelas familias que desfrutaron algún tipo de axuda no curso 2017-2018, devanditas familias deberán deixar en depósito os libros en perfectas condicións segundo no establecido na devandita ordeno caso contrario denegarase a axuda para o curso 2018-2019.

Prégamos ás familias que percibiron algún tipo de axuda o actual curso que revisen os libros de texto para que pasen ao devandito depósito.

• Familias que NON percibiron algún tipo de axuda no curso 2017-2018

Segundo a Orde comentada, o fondo solidarios de libros do centro pode nutrirse de doazóns daquelas familias que mercaron sen axuda os libros de texto. Por todo elo vos animamos doar os libros para un aumento do fondo do centro e a súa redistribución solidaria (segundo renda).

No caso de querer doar pedide en secretaria un formulario antes do 11 de xuño.

Manuel falounos dos animais do monte.

Manuel o pai de Aroa, veu ao colexio para falar sobre os animais do monte, xa que en Infantil están traballando os animais na clase. Foi unha experiencia estupenda. Aprenderon moito con Manuel. Mostrou ósos de animais, niños de aves, serpes... e poidemos tocar distintos craneos. Moitas gracias Manuel. Quedamos encantados.

Rematamos a tempada do Horto.

Esta semana rematamos a tempada que lle adicamos ao horto. Nesta ocasión tocoulle ao alumnado de 2º de Primaria facer a plantación de cabazas e tomates gracias a colaboración do avó e da avoa de Adrián. Agardamos que as cabazas poidan sair para ser empregadas no Samaín e Halloween. Damos as gracias @ tod@s que participastes no horto. Para o ano continuaremos co proxecto do horto, xa que tod@s quedamos encantad@s.

III XORNADAS DE IGUALDADE

O dia 27 de Abril do 2018 descorreron no noso centro as Xornadas de Igualdade, e xa son as terceiras. Partillamos en obradoiros de Igualdade para profesores, familias e crianzas. Foi unha xornada moi divertida e tivemos tempo para xogar ao futebol gaélico mixto e a facer un mural colaborativo que lembrará na escola esta xornada de igualdade e ecoloxía.