CAMPAÑA AFORRO DE AUGA E ENERXÍA

VISITA DOS ENXEÑEIROS

"CAMPAÑA AFORRO AUGA E ENERXÍA"

Curso 23-24

Este venres tivo lugar a campaña de aforro de auga e enerxía, dando resposta ao 0DS 6: Auga limpa e saneamento e ODS 7: Enerxía asequible e non contaminante.

Foi unha visita moi interesante da man de Alejandro Pardo, enxeñeiro de enerxías renovables, Manuel abeledo, enxeñeiro de enerxías e Omar Lomba, mestre de EP, estes dous últimos antigos alumnos do noso colexio. Con eles aprendemos  e incluso poidemos experimentar, moitas grazas por xerarnos entusiasmo pola importancia da auga e da enerxía non contaminante.

Ao rematar o taller o alumnano de 6º de EI entregounos un decálogo de aforro de auga elaborado por eles.

o alumnado de 3ºEP achegounos normas de aforro de enerxía na escola e na casa. Agora toca poñelas en práctica.

Excelente campaña dos nosos alumnos, noraboa!