CEIP PLURILINGÜE MESTRE RAMIRO SABELL MOSQUERA

"25 ANOS LOITANDO POLOS TEUS SOÑOS"

Barrio Barral s/n 36860 Ponteareas

Teléfonos: 886110579/886110581

Correo: ceip.mestre.ramiro@edu.xunta.es

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019-2020

O prazo de matrícula para o vindeiro curso 2019-2020 estará aberto dende o día 1 ata o día 20 de marzo.Toda a información sobre o proceso de matriculación poderá ser consultada nos arquivos que se irán publicando nos vindeiros días.

As xornadas de portas abertas para as familias interesadas en coñecer o proxecto educativo e as instalacións do centro serán o mércores 27 de febreiro e o martes 12 de marzo ás 17:00h.

CANCIÓN 25 ANIVERSARIO

BIBLIOTECA DO COLEXIO

Visita a bitácora da biblioteca onde atoparás moitas novidades.

BIBLIOTECA on PhotoPeach

CIRCUITO DE EDUCACIÓN VIAL NO PATIO DE ED. INFANTIL

CIRCUITO DE EDUCACIÓN VIAL NO PATIO DE INFANTIL on PhotoPeach

DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE

DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE on PhotoPeach

DÍA INTERNACIONAL DOS DEREITOS DO NENO

DÍA DO NENO on PhotoPeach

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO on PhotoPeach

SEMANA DAS CIENCIAS

Participamos na Semana das Ciencias que organizou o concello de Ponteareas presentando proxectos científicos relacionados cos contos.

SEMANA DAS CIENCIAS on PhotoPeach

ALFOMBRA DE FLORES QUE ELABOROU A ANPA NAS FESTAS DO CORPUS

Durante toda a noite das festas do  Corpus  o alumnado do centro dirixidos pola ANPA traballou duramente para elaborar un tapiz de flores  que sorprendeu gratamente a grande cantidade de persoas que visitou Ponteareas.

Con esta actividade rematamos o proxecto deste curso "CANTO CONTO"

Grazas a todos e a todas pola vosa implicación no proxecto.

ALFOMBRA DE FLORES CONFECCIONADA POLA ANPA DO CENTRO NAS FESTAS DO CORPUS on PhotoPeach

PROXECTO "FLORES PARA AS MENINAS"

A biblioteca do centro participou neste proxecto da Concellería de ensino do Concello de Ponteareas elaborando dúas meninas:

A Menina do "érase unha vez" con debuxos e textos de contos clásicos, e a Menina do "érase dúas veces" contos clásicos onde se elimina o sexismo, a violencia e a desigualdade.