FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

O prazo para participar nesta convocatoria será dende o 21 de maio ata o 21 de xuño. As solicitudes hai que presentalas na secretaría do centro de 9:30 a 14:00 h.

ABERTO PRAZO SOLICITUDE AUTOBÚS E COMEDOR PARA O CURSO 19-20

O prazo para solicitar autobús e comedor para o curso 19-20, será dende o martes 21 de maio ata o venres 7 de xuño. Nesta fase participa o alumnado  xa matriculado no colexio durante o curso 18/19. Para  novo alumnado a solicitude de autobús e comedor farase en período de matriculación (20 ao 30 de xuño).

A presentación das solicitudes farase na secretaría do centro de 9:30 a 14:00 h.

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS CURSO 2019-2020

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019-2020

O prazo de matrícula para o vindeiro curso 2019-2020 estará aberto dende o día 1 ata o día 20 de marzo.Toda a información sobre o proceso de matriculación poderá ser consultada nos arquivos que se irán publicando nos vindeiros días.

As xornadas de portas abertas para as familias interesadas en coñecer o proxecto educativo e as instalacións do centro serán o mércores 27 de febreiro e o martes 12 de marzo ás 17:00h.

CANCIÓN 25 ANIVERSARIO

BIBLIOTECA DO COLEXIO

Visita a bitácora da biblioteca onde atoparás moitas novidades.

BIBLIOTECA on PhotoPeach

CIRCUITO DE EDUCACIÓN VIAL NO PATIO DE ED. INFANTIL