Voz Natura

O horto escolar do CEIP Plurilingüe Poeta Avelino Díaz xa está en marcha no marco do proxecto Voz Natura.

Dende o mes de abril, as alumnas e alumnos dos diferentes cursos xa comezaron a traballar planificando as plantacións das súas parcelas. Así, entenderon o laborioso proceso que implica a agricultura, labrando a terra, sementando, regando, ..., e todo o que nos queda por diante.

Alén do comentado anteriormente,  o alumnado de 5º curso de Educación Infantil desenvolveu un estudo das árbores do patio do noso centro. O resultado final do seu traballo foi a creación dun Herbario.

O alumnado de 2º curso de Educación Primaria despregou diferentes propostas mesturando, por exemplo, arte e natureza a través da súa actividade ‘Pintando con pinceis naturais’.

flora na poesía de Avelino Díaz da man do seu poema titulado ‘As xestas’ foi outra das iniciativas que serviu de medio para que o alumnado nos deleitase coa súa creatividade. Unha proposta realmente interesante que a todas e todos nos gustaría probar!