Listaxe definitivo de admisión de alumnado

Hoxe 25 de xuño procedemos á publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso 2020/2021.
Podedes consultar as listaxes no taboleiro na entrada do colexio, e tamén con chave 365 e/ou certificado electrónico na aplicación admisión de alumnado.

Os alumnos solicitantes de 4º e 5º de Educación Infantil están todos admitidos.

PARA OS ADMITIDOS: o prazo para formalizar a matrícula será na secretaría do centro entre o 1 e o 10 de xullo (horario de 9,45 h. a 13:30 h).

A documentación a presentar é a seguinte:

• Impreso de matrícula debidamente cumplimentado (pódese recoller tamén en conserxería)

Impreso para Educación Infantil

Impreso para Educación Primaria

• Catro fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia da cartilla da Seguridade Social ou outra entidade médica.

PARA OS NON ADMITIDOS: A comisión de escolarización asignará praza nalgún dos centros solicitados, se teñen vacantes. No caso contrario asignaráselles un colexio que teña vacantes e que esté o máis cerca posible ao domicilio ou centro de traballo alegado.

Segundo está contemplado na lexislación vixente, contra estas listaxes definitivas poderase interpoñer un recurso de alzada a partir do día 27 de xuño.