Axudas para libros e material escolar para o curso 2020/2021

No DOG de onte, martes 19 de maio publícase no DOG a convocatoria anual para solicitar axudas para a compra de libros de texto, material escolar e/ou participar no préstamo solidario de fondolibros de cara ao vindeiro curso 2020/21. Estas axudas son exclusivamente para o alumnado que cursará estudos de Ed. Primaria ou Secundaria o vindeiro ano académico. O prazo comeza o 20 de maio e durará ata o 19 de xuño. Preferentemente realizarase a presentación de solicitudes por vía telemática. Tamén pode facerse presencialmente na secretaría do colexio en horario de 9:45h a 13:30h, respectando as medidas sanitarias en vigor, e as establecidas polo propio centro.
A continuación deixamos enlaces con información de interese para esta convocatoria.

CIRCULAR INFORMATIVA DO COLEXIO

MANUAL DE USO DA APLICACIÓN (CIUDADANS)

ACCESO A APLICACIÓN FONDOLIBROS

ACCESO Á SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA