Listaxes definitivas de admitidos e non admitidos en fondo libros para o curso 2018/19.

Listaxe definitiva de admitidos no fondo de libros para o vindeiro curso. Aquí.

Nos alumnos nos que aparece:

1.-"Máis 1 libros de adquisición complementaria. O número mínimo de libros complementarios está limitado polas materias con libro nas que se matriculou o alumno". Significa que non terán dereito a máis libros que os 5 sinalados pois este ano non hai libro de valores, que sería a sexta materia con libros a repartir.

2.- "Segundo as existencias do centro non lle corresponden libros". Significa que os libros do fondo non chegan para repartir ao alumnado ao que non lle corresponden 4 ou 6 libros según as bases da convocatoria.

Hai un erro no ISBN do libro de Inglés de 6º adxudicado. O que se lle entregará en setembro é o Class Book con ISBN 9780194503815.

Listaxe de excluídos do fondo de libros para o vindeiro curso. Aquí.

"Falta documentación ou validación do centro". Significa que non se entregou a documentación preceptiva.