Admisión de novo alumnado para o curso 2013-14

vou ao cole

O pasado día 15 de marzo publicouse no DOG, a nova Orde que regulará o proceso de admisión de alumnado nos colexios públicos e concertados. Comunicamos ás familias interesadas en matricular aos seus fillos/as neste Colexio que entre o 5 e o 17 de abril poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumprimentada, na secretaría do Centro. Lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Colexio, que teñen garantida a praza escolar, sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos.

O horario da secretaría é de luns a venres de 9 a 13:30 horas e os luns de 16 a 18 horas.

Documentos de interese para este proceso de admisión:

- O dato do IPREM: 6390,13 euros

- Web da Consellería de Educación (Escolarización).

- Circular do centro sobre o proceso de admisión.

- Instruccións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos.

- Instruccións da Xefatura territorial de A Coruña.

- Anexo II (solicitude de admisión centros de E. Infantil e Primaria)

- Anexo III (formulario de matrícula)

- Plano de zonas dos Centros Públicos de A Coruña

- Resolución do sorteo público das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión.

- O centro asignará 1 punto a todas as solicitudes que poñan en primeiro lugar un centro público

- Xornada de portas abertas no centro para os pais/nais dos alumnos novos será o luns 8 de abril de 2013 ás 17 horas.

Proxecto Educativo do centro

PROXECTO EDUCATIVO DE CENTRO.pdf78.51 KB