FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Comunicación do 28/03/22:TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS OBTIVERON PRAZA

Publicación das listaxes provisionais de admitidos: antes do 25 de abril

Poderanse consultar presencialmente no taboleiro de anuncios do interior do colexio ou de xeito non presencial na aplicación admisionalumnado coa chave 365 ou certificado dixital.

IMPORTANTE: Obtiveron praza todas as solicitudes presentadas

Reclamacións: 5 días hábiles a partir do seguinte á publicación.

Publicación das listaxes definitivas de admitidos: antes do 16 de maio

Formalización da matrícula: do 20 ao 30 de xuño

Para formalizar a matrícula deberanse presentar na secretaría do centro:

• Fotocopia da tarxeta sanitaria

Admisión novo alumnado curso 2022/23

Entre o 1 e o 21 de marzo estará aberto o prazo de admisión nos centros escolares para o curso 2022/23; dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo (maioritariamente en 4º curso de Educación Infantil), así como os de Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar sempre que haxa prazas dispoñibles.

Os trámites poderán realizarse vía telemática na aplicaión informática admisónalumnado ou presencialmente no centro.

Normativa admisión alumnado curso 2022/23

Normativa de aplicación no proceso de admisión de alumnado no curso 2022/23:

ORDEN de 18 de diciembre de 2020 por la que se modifica la Orden de 12 de marzo de 2013 (código de procedimiento ED550La y ED550B).

ORDEN de 25 de enero de 2017 por la que se modifica la Orden de 12 de marzo de 2013.

ORDEN de 12 de marzo de 2013 por la que se desarrolla el procedimiento para la admisión del alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan enseñanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo , de educación.

DECRETO 13/2022, de 3 de febrero, por el que se regula la admisión de alumnado en centros docentes sostenidos con fondos públicos que imparten enseñanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación.

PRESENTACIÓN DO CENTRO

Dada a situación, este ano non  facemos a xornada de portas abertas para coñecer o centro que viñamos levando a cabo os cursos anteriores o covid,  coas familias do novo alumnado.

Poden coñer o centro presencialmente chamando o 886151592 / 93 / 94 e concertando cita previa.

Neste vídeo resumimos como é o noso cole:

Vídeo : A VIAXE DE MARCÓN

RESERVA DE PRAZA NO IES FREI MARTÍN SARMIENTO

Do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2022 abriuse o prazo para que o alumnado de 6º reserve praza no instituto Frei Martín Sarmiento para o curso 2022/23.

Unha vez entregado este impreso de reserva xa se considerarán admitidos e só deberán formalizar a matrícula a finais de curso no instituto.

Se teñen a reserva aceptada no IES Frei Martín Sarmiento NON PODERÁN solicitar a admisión noutro centro. Para facelo deberán renunciar previamente por escrito á praza reservada (antes do 1 de marzo).

O prazo para facer a solicitude noutro instituto distinto abrirase no mes de marzo.

Normativa aplicable:

Decreto 254/2012 do 13 de decembro (DOG 26 de decembro de 2012)

Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG 15 de marzo de 2013)

Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG 1 de febrero de 2017)

Orde do 18 de decembro de 2020 (DOG 22 de decembro de 2020)

Máis información no colexio, na web da Consellería de Educación ou na sede electrónica da Xunta de Galicia.

(*) Este impreso tamén pode cumprimentarse en internet na aplicación admisiónalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) para logo entregalo no centro ou realizar todo o proceso telemáticamente con certificado dixital ou coa Chave365 na sede electrónica.

NOVIDADES NO SERVIZO DE MADRUGA E COMEDOR

Vídeos titoriales: