Máis recursos

Ola a todos e todas, xa queda menos para poder saír das casas, e mentres vouvos adxuntar máis recursos para que poidades seguir practicando:

Para calquera dúbida podedes poñervos en contacto comigo a través do seguinte correo electrónico: mlosorio@ceipmr.com

 

LECTURA E ESCRITURA

 

6º EI y 1º EP:

- https://codematerialeseducativosschool.files.wordpress.com/2020/04/cuadernillo-mis-primeras-lecturas1.pdf (Lecturas para mellorar a comprensión)

-  https://materialeseducativosgratis.files.wordpress.com/2020/02/cuaderno-para-aprender-a-leer-me.pdf (Cuadernillo para traballar o inicio ao proceso lectoescritor)

- file:///C:/Users/Jes%C3%BAs/Downloads/Me%CC%81todo%20Lectoescritura%20Ecle%CC%81ctico.pdf (cuadernillo para traballar o inicio ao proceso lectoescritor)

 

1º e 2º de EP:

- https://www.orientacionandujar.es/wp-content/uploads/2019/10/50-fichas-para-trabajar-la-comprensi%C3%B3n-lectora.pdf (fichas para traballar a comprensión lectora)

 

FONEMAS

- Xogos de “oca” para traballar os fonemas /s/, /z/, /rr/ e sílabas /tr, fr, dr, gr…/ (adxunto o documento para imprimir máis abaixo)

Reglas do xogo: https://es.slideshare.net/aisha0705/00-fonodil

- Discriminación /s/-/z/: https://drive.google.com/file/d/0Bznfh7gysge-RU9qNXZwYlEyR2c/view (fichas para discriminar /s-z/)

 

VOCABULARIO

 

5º e 6º EI:

- https://drive.google.com/file/d/0Bznfh7gysge-cGVTcEhHX2NyWTg/view (fichas para mellorar o vocabulario)

- https://drive.google.com/file/d/1-2L8160qi2tCYavCj3RIi-CZEykYmmIO/view (fichas para que un adulto lea as oracións e os/as nenos/as contesten as preguntas. En caso de ser necesario poden mirar os debuxos)

- https://drive.google.com/file/d/18DNjbve3FfNrdy9RxRjHBGlAljy_Bho9/view (oracións con debuxos para que coa axuda dun adulto as poidan ler)

- https://drive.google.com/file/d/0Bznfh7gysge-alh5NV9wd29kaWc/view (o adulto lerá as preguntas e o/a neno/a mirando os debuxos debe de contestar as preguntas formuladas)

 

CONTOS

 

5º e 6º EI

A continuación adxunto 3 contos clásicos diferentes para que os/as nenos/as poidan escoitalos e posteriormente un adulto lle formule preguntas de comprensión sobre os mesmos.

 

(CONTO DE CAPERUCHIÑA VERMELLA)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=QncM6hIPLo0&feature=emb_title

- Quen era capuchiña?

- Como a chamaban?

- A onde ía?

- Que lle levaba a súa avoa?

- Quen apareceu no camiño?

- Que camiño tomou capuchiña?

- Cal era a intención do lobo?

- Que pasou cando chegou a casa da súa avoa?

- Que acontece ao final do conto?

 

(CONTO DE PINOCHO)https://www.youtube.com/watch?time_continue=265&v=Wpq4vF7k3a0&feature=emb_logo

- Quen era Guepeto?

- Quen era Pinocho?

- Que lle dixo Guepeto a Pinocho?

- Quen lle deu vida a Pinocho?

- Quen se fixo amigo de Pinocho?

- Que lle pasaba a Pinocho cando mentía?

- Cando abandonou a escola que lle pasou a Pinocho?

- En que animal entrou Pinocho?

- Quen lle axudaba sempre a Pinocho?

 

(CONTO DOS TRES POQUIÑOS)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=etVSV4YF0tI&feature=emb_logo

- Que ían facer os tres porquiños?

- Como se chamaban os tres porquiños?

- De quen se escondían?

- Que tipo de casas constrúe Tocinete?, Xamoncín? E Cochinin?

- Que casas derribou o lobo?

- En que casa conseguiron estar a salvo os tres porquiños?

AdxuntoTamaño
Oca fonemas.pdf357.97 KB