CEIP MANUEL PADÍN TRUITEIRO

DATOS DO CENTRO

ADMITIDOS E RESERVAS DE COMERDOR ESCOLAR

Benqueridas familias, mañá 3 de setembro, sairán expostas no taboleiro de anuncios da escola, as listas de admitidos e de reservas de COMEDOR ESCOLAR.

Houbo máis peticións que prazas nos concede a CONSELLERÍA, hai nenos-as que quedarán na reserva.

A baremación está marcada polos criterios da Xunta, hai 5 días para alegacións, despois da exposición das listas.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBRO PARA O CURSO 2021 - 2022.

Benqueridas familias:

Finalizado o prazo de reclamación, faise pública no día de hoxe, a listaxe definitiva de fondo libro e de axudas de material escolar.

Pode consultarse no taboleiro do centro, ata o 15 de xullo, ou a través da chave 365 ou certificado dixital, na web:

Os cheques poderán recollerse a partir do 1 de setembro, na escola.

A partir do 15 de xullo centro permanecerá pechado ao público.

Un saúdo dende a nosa escola e feliz verán para todas e todos.

ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO LIBRO E VALE DE MATERIAL PARA O CURSO 2021-22

Benqueridas familias:

A partir do 2 de xullo podedes consultar as listaxes provisionais de persoas beneficiairas do fondo libro.

De acordo ao artigo 13 bis da orde do 6 maio de 2021 polo que se regula a participación do fondo solidario de libros de texto e vales de material, dita listaxe publicaráse exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. Asi mesmo as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica  ao seu expediente a través da aplicación FondoLibro empregando  a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

Polo tanto, pola normativa de protección de datos, a parte da consulta por chave 365 ou certificado dixital, a secretaría do centro non pode facilitar a información doutro xeito que non sexa a consulta presencial no interior do edificio en horario de 09.30 a 13,00 de luns a venres.

Contra o establecido na listaxe provisional as persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación das mesmas.

INFORMACIÓN AS FAMILIAS: ONDE SOLICITAR A CHAVE 365

As familias que desexen solicitalo de forma presencial teñen que dirixirse a calquera dos órganos ou unidades administrativas da Xunta de Galicia que realicen as funcións de rexistro de usuarios Chave 365. Aqui podedes consultar esa relación. En Arcade pode solicitarse no centro de saúde de Arcade.

Debe acudir a persoa interesada e acreditar a súa identidade mostrando o seu NIF. Os cidadáns comunitarios que non teñan tarxeta de residencia presentarán o Certificado de rexistro de cidadáns da Unión e o seu pasaporte.

Poden consultar, se o desexan, toda a información relativa á Chave 365 nesta dirección: https://sede.xunta.gal/tramites-e-servizos/chave365

A dirección

Moitas grazas e un saudo

REVISTA ESCOLAR 2020-21

ÁBRESE O PRAZO PARA SOLICITAR COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2021/2022

Benqueridas familias:

Queda aberto o prazo dende mañá día 29 de xuño e ata venres 9 de xullo, para solicitar praza no comedor escolar da nosa escola. A  documentación entregarase na secretaría do Centro en horario de 9:30 a 13:00.

Se pinchades na imaxe de "Comedor escolar" atoparedes toda a información necesaria.

E nas imaxes dos formularios atoparedes os impresos que deberedes entregar para solicitar praza de comedor para o vindeiro curso.

FELIZ VERÁN!

FIN DE CURSO

SOLICITUDE DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Benqueridas familias:

Informámosvos de que está ABERTO PRAZO PARA SOLICITAR O FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR para o vindeiro curso escolar 2021/2022.

O prazo vai dende 21 de maio ao 22 de xuño de 2021

ALUMNADO DESTINATARIO: Alumnado de Educación Primaria, Educación Secundaria. Pincha nas imaxes e poderás ler as instruccións e acceder aos formularios.

LETRAS GALEGAS 2021

Día 17 de maio, día das nosas letras, un ano máis dende a nosa escola dámos visibilidade e facemos a nosa humilde homenaxe ao autor/a á que se lle adica este ano.

Falamos de XELA ARIAS CASTAÑO, a importancia de ser muller xa que só 5 mulleres dende o ano 63 tiveron a honra de recibir este agasallo do plenario da RAG.

Compartillamos con vós os traballos feitos polo alumnado e o profesorado para conmemorar esta data. Desexamos que vos gusten xa que foron feitos con todo o agarimo do mundo.