6º de E.Primaria

Graduación do alumnado de 6º de Primaria

Un ano mais toca despedir o noso alumnado mais lonxevo no centro...fanse maiores!! O acto de graduación do alumnado de 6º de Primaria estivo cheo de sorpresas e moita emoción.

Moita sorte na vosa nova etapa en Secundaria!!

Álbum: Curso 2021-2022 -> Graduación_6º-Primaria

Semana da Prensa

Durante a Semana da Prensa o alumnado de 6º curso estivo traballando sobre distintas noticias de actualidade. A continuación podedes ver as súas creacións:

Isabel Zendal

Co motivo da conmemoración do Día Internacional da Muller o alumnado de 6º curso coa axuda da súa titora elaborou unha presentación de forma colaborativa sobre Isabel Zendal.

Velaquí o resultado:

GRADUACIÓN DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O alumnado de 6º A e B de Primaria faise maior e comeza unha nova singladura cara o Instituto...como medraron, mudaron de aspecto, fixéronse maiores!!

Aquí tedes uns vídeos resumos da súa etapa polo CEIP de Maceda:

II CERTAME DE MICRORRELATOS DAS LETRAS GALEGAS CSIF ENSINO

O alumnado de 6°B foi o 2º PREMIADO do II Certame de Microrrelatos das Letras Galegas CSIF ENSINO, co relato "Avoa".

PARABENS!!

A AVOA

DESPEDIDA DO ALUMNADO DE 6° DE PRIMARIA

TAREFAS A REALIZAR POLO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

As tarefas a realizar polo alumnado de 6º de Primaria son as seguintes:

DE VIAXE POR EUROPA

SEMANA DE EUROPA

Xa que foi a Semana de Europa, os alumnos e alumnas de 6º de primaria fixeron unha profunda investigación sobre varios aspectos de países europeos, entre eles cantos quilómetros hai desde Maceda ata a capital do país escollido...

Botade unha ollada e viaxade coa imaxinación!

Podedes premer na imaxe para ver os traballos.

ADOPTA A UNHA AVOA

Os alumnos e alumnas de 6º de Primaria quixeron render unha homenaxe a súas avoas, e así tamén, por en valor o traballo da muller na nosa sociedade e contribuir a consecución real da igualdade de oportunidades en todos os ámbitos. Ollade o producto final do seu traballo, que se detalla a continuación deste vídeo.

CON MOITO RITMO E UN POUCO DE FLAMENCO