Día internacional da muller - 8 de marzo

O pasado 8 de marzo comemoramos no centro O Día Internacional da Muller, unha data moi sinalada no noso calendario. Dende a materia de lingua estranxeira, fixemos diferentes tarefas que permitiron aos nosos alumnos ter conciencia do importante papel que representa a muller na sociedade ademais de identificar as inxustizas que a día de hoxe seguen existindo.

As rapazas e rapaces de sexto, profundizaron na temáticas mediante unha canción adicada ao Dia Internacional da Muller https://www.youtube.com/watch?v=QyT4cq4YlM8 . Por outo lado, o alumnado de quinto adicouse ao deseño de bombillas reivindicativas.

Para os cursos mais baixos propuxemos actividades partindo da palabra WOMAN, así como o xogo de “cadea de palabras” ca expresión One important woman in my life is… and you?

A verdade que temos un alumnado bastante concienciado sobre os dereitos das mulleres, e que continúe sendo así!