Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Xaneiro 31, 2022 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 3 Feb 2022 10:06

Ola a todos e todas e benvidos á celebración do día da paz.

Premede no corazón para poder ver o vídeo que fixemos para esta data sinalada.

Start: 3 Feb 2022 10:12

Ola a todos/as! Aquí podedes ver un pequeno resumo sobre o proxecto deste ano no que homenaxeamos as nosas deportistas en Vigo e as agasallamos e lembramos cunha placa conmemorativa nas distintas zonas do patio da nosa escola.

Estas foron as dúas deportistas homenaxeadas no primeiro trimestre. E aínda nos quedan máis! Premede no corazón para ver o vídeo.

Start: 3 Feb 2022 10:54

Benvidos ao percorrido da nosa escola despois do confinamento 2020-2021. Neste curso seguimos a ter as mesmas instrucións por mor da COVID, pero temos algunhas novidades que imos poñer en breve na páxina cun percorrido virtual.

Mestres tanto podedes ver o vídeo explicativo feito para ese ano escolar despois do confinamento e tamén o noso colexio a vista de paxaro que fixeramos para o día da paz hai uns anos.

Preme no corazón para ver o vídeo titorial das clases:

Preme no ♣ para ver o colexio a vista de paxaro: