TRÁMITES ON-LINE

Os interesados poderán realizar trámites online co centro a través do formulario que está máis abaixo. Terán que encher o impreso correspondente e asinalo con certificado dixital ou dni electrónico empregando a aplicación autofirma e achegalo a través do formulario.

Os trámites que poden realizar a través do formulario son os seguintes:

Trámites familias do alumnado

1ª MATRÍCULA NO CEIP ILLA VERDE *

SOLICITUDES AO CENTRO:

·CERTIFICADOS (MATRÍCULA, FALTAS, CELGA...)

·EXENCIÓN LINGUA GALEGA (5º E 6º PRIMARIA)

·BAIXA NO COLEXIO

·SACAR @ ALUMN@ DO CENTRO DURANTE PERÍODO LECTIVO

AUTORIZACIÓNS:

·PERSOAS QUE PODEN RECOLLER AO MEU/MIÑA FILL@

·USO DE IMAXE DO ALUMNADO

·MODIFICACIÓNS DATOS PERSOAIS

·ALUMNADO 5º E 6º IR SÓS A CASA

·RECOLLIDA DE DOCUMENTOS DOUTRAS PERSOAS

ACHEGA DE DOCUMENTOS (DNI, LIBRO DE FAMILIA, SENTENZAS...).

Trámites profesorado

SOLICITUDE PERMISOS

Trámites outros (ANPA, asociacións...)

SOLICITUDE INSTALACIÓNS DO CENTRO

Se non atopan un modelo que lles sirva poden empregar a solicitude xenérica:

SOLICITUDE XENÉRICA

* 1ª matrícula no CEIP Illa Verde: subir os impresos de matrícula asinados con certificado dixital ou dni electrónico no apartado achega de impresos do formulario. A documentación (tarxeta sanitaria nen@, libro de vacinas, dni pais, libro de familia e 6 copias a cor de foto carnet d@ nen@) terán que subila no apartado achega de documentos do formulario. No apartado achega de documentos do formulario só se pode achegar un documento de como máximo 4000 Kb cos seguintes formatos: pdf, doc, docx, jpg, png, zip, rar e jar.

CAPTCHA
Esta pregunta é para comprobar que vostede é unha persoa e prever o envío automático de lixo.
14 + 6 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.

webform | by Dr. Radut