AbalarMóbil

Dende este curso 2020/21 a aplicación Abalarmóbil será o medio de comunicación principal do colexio coas familias.

Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información d@s seus/súas fill@s a través do teléfono móbil desde calquera lugar, de forma cómoda e rápida. As familias poderán realizar, entre outras, as seguintes funcións:

• Consultar as cualificacións
  • Consultar e xustificar as faltas de asistencia
  • Solicitar cita de titoría
  • Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro
  • Acceder á mensaxería de Abalarmóbil

Para acceder a máis información da aplicación AbalarMóbil e ao procedemento para a súa instalación prema na seguinte imaxe:

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES TELEMÁTICAS DO CONCELLO DE LUGO

As familias que desexen inscribir aos seus/súas fill@s nas actividades extraescolares telemáticas do Concello de Lugo terán que seguir as instrucións que figuran no seguinte enlace:

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2020/21

Achégase a listaxe de libros de texto para o curso 2020/21. Prema aquí

SOLICITUDE DE ALTA NO PROGRAMA ESCOLA ABERTA (COMEDOR E MADRUGADORES). CURSO 2020/2021

PRAZO DE SOLICITUDE: 15 DE XUÑO AO 31 DE XULLO

LUGAR: REXISTRO TELEMÁTICO DO CONCELLO OU PRESENCIALMENTE NAS OFICINAS DE REXISTO DO CONCELLO DE LUGO SOLICITANDO CITA PREVIA NO Nº DE TELÉFONO 010

INFORMACIÓN DO SERVIZO MUNICIAL DE COMEDORES. RECOMÉNDASE LER ATENTAMENTE ESTA INFORMACIÓN

FICHA DE INSCRICIÓN

FICHA DE RENOVACIÓN

DECLARACIÓN XURADA

CARTEL 2020/21

ENLACE Á INFORMACIÓN NA WEB DO CONCELLO DE LUGO

ENLACE Á SEDE ELECTRÓNICA DO CONCELLO DE LUGO

MENÚS CURSO 2020/2021

Poden acceder aos menús premendo no mes que desexen visualizar.