ADMISIÓN DE ALUMNADO. INFORMACIÓN SOBRE AS SOLICITUDES PRESENTADAS E DO PROCEDEMENTO PARA REALIZAR A BAREMACIÓN

4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

51 SOLICITUDES                  50 VACANTES

1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

2 SOLICITUDES                    1 VACANTE

2º EDUCACIÓN PRIMARIA

3 SOLICITUDES                    25 VACANTES

DE EDUCACIÓN PRIMARIA

1 SOLICITUDE                      0 VACANTES

6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

2 SOLICITUDES                    1 VANCANTE

Nos curso que hai máis solicitudes que prazas temos que proceder a baremar as solicitudes. Prazo para entregar a documentación que acredite os requisitos alegados na solicitude: 25 de marzo ao 5 de abril (no caso de non presentar a documentación que acredite os requisitos alegados a puntuación será de cero puntos nos requisitos non acreditados).

* En 4º de Educación Primaria aínda que non hai vacantes hai que proceder a realizar o baremos da solicitude polo que, hai que entregar a documentación acreditativa dos criterios alegados.

* En 2º de Educación Primaria non hai que realizar o baremos das solicitudes

CRITERIOS DE BAREMACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN. PREMA AQUÍ

ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO NO CEIP ILLA VERDE. CURSO 2019/2020

PRAZO PARA FACER A SOLICITUDE DE ADMISIÓN: 1 AO 20 DE MARZO

XORNADA DE PORTAS ABERTAS: MARTES, 26 DE FEBREIRO, ÁS 17:00 H

BOLETÍN DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2019/2020. NESTE BOLETÍN PODERÁN ATOPAR:

• Información xeral do centro (niveis educativos, proposta educativa, historia do colexio, organización xeral, outros servizos...)
  • Información sobre o procedemento de admisión (normativa que regula o procedemento de admisión, postos escolares ofertados, prazo de presentación de solicitudes, documentación necesaria para acreditar os requisitos alegados na solicitude, criterios de baremación das solicitudes, criterio complementario do centro...)

NORMATIVA ADMISIÓN, ZONA DE ESCOLARIZACIÓN E RESUMO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

APLICACIÓN ADMISIÓN ALUMNADO (https://www.edu.xunta.es/admsionalumnado)

ENLACE Á SEDE ELECTRÓNICA

RESULTADO DO SORTEO PÚBLICO ANUAL DAS LETRAS DE PRIORIDADE PARA RESOLVER OS EMPATES NO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

ANEXO II- SOLICITUDE DE ADMISIÓN (MODIFICADO 2019)

INDICACIÓNS PARA CUBRIR A SOLICITUDE DE ADMISIÓN (ANEXO II)

ENLACE Á  INFORMACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN NA WEB DA  CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

POSTOS ESCOLARES VACANTES. CURSO 2019/2020

ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA. RESERVA DE PRAZA/SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/2020

As familias que queiran que @ seu/súa fill@ estude 1º de Educación Secundaria Obrigatoria no IES Sanxillao, centro de adscrición do CEIP Illa Verde, terán que entregar a solicitude de reserva de praza do día 1 ao 15 de febreiro na secretaría do noso centro (anexo I). Tamén poden presentar a solicitude na sede electrónica da Xunta de Galicia ou a través da aplicación admisionalumnado (https//www.edu.xunta.es/admsionalumnado).

As familias que queiran que @ seu/súa fill@ estude 1º de Educación Secundaria Obrigatoria noutro centro distinto ao IES Sanxillao terán que entregar a solicitude de admisión de praza do día 1 ao 20 de marzo (anexo II). A solicitude de admisión a presentarán a través da aplicación admisionalumnado (https//www.edu.xunta.es/admisionalumnado). Tamén poderán presentar a solicitude de forma presencial no centro que elixiron como primeira opción ou na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Anexo I- Reserva de praza no IES Sanxillao (1 ao 15 de febreiro)

Anexo II- Solicitude de admisión en centro distinto ao IES Sanxillao (1 ao 20 de marzo)

Aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/)

MENÚS CURSO 2018/19

Poden acceder aos menús premendo no mes que desexen visualizar.

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO PROGRAMA FONDO DE LIBROS. CURSO 2018/19

Achégase a lista definitiva de admitidos no programa Fondo de Libros. A entrega dos libros ao alumnado a realizaremos no mes de setembro (na primeria semana de clase).

SOLICITUDE DE ALTA NO PROGRAMA ESCOLA ABERTA (COMEDOR ESCOLAR E MADRUGADORES). CURSO 2018/19

SOLICITUDE DE ALTA NO  PROGRAMA ESCOLA ABERTA

As familias do alumnado que queiran empregar este servizo durante o mes de setembro terán que entregar a solicitude no rexistro do Concello de Lugo antes do día 31 de agosto.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2018/19

Achégase o listado de libros de texto para o vindeiro curso 2018/19.