MENÚS CURSO 2019/2020

Poden acceder aos menús premendo no mes que desexen visualizar.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO E EXCLUÍDO NO PROGRAMA FONDO LIBROS. CURSO 2019/2020

Achéganse as listaxes de alumnado admitido e excluído no programa de Fondo Libros:

Listaxe definitiva de alumnado admitido. Prema aquí

Listaxe definitiva de alumnado excluído. Prema aquí

En 5º de Educación Primaria non haberá libros de texto xa que temos concedido para o vindeiro curso o programa EDIXGAL. Prema aquí para ver a resolución provisional do EDIXGAL para o curso 2019/2020.

CALENDARIO ESCOLAR. CURSO 2019-2020

Premendo neste enlace poden acceder á orde que regula o calendario escolar do curso 2019/2020.

* Os días 20 de marzo e 4 de maio, solicitados polo centro, están pendentes de aprobación pola Xefatura Territorial de Educación.

SOLICITUDE DE ALTA NO PROGRAMA ESCOLA ABERTA (COMEDOR E MADRUGADORES). CURSO 2019/2020

SOLICITUDE DE ALTA NO PROGRAMA ESCOLA ABERTA

As familias que desexen empregar estes servizos no mes de setembro teñen que entregar a solicitude no rexistro do Concello de Lugo antes do 31 de agosto.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO. CURSO 2019/2020

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS 3 ANOS

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS 1º ED. PRIMARIA

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS 2º ED. PRIMARIA