ESCOLA DE NAIS E PAIS

Image result for escola de pais e nais

Este curso desde a dirección do centro e en colaboración coa ANPA, ponse en marcha o proxecto "ESCOLA DE NAIS E PAIS".Nace co obxectivo de reflexionar, compartir e mellorar a vosa función.

Para máis información sobre este proxecto tan interesante, pinchade nos  seguintes enlaces.

Circular escola de nais e pais

1ª Charla Marcela Parga (Coach certificada por ICC). Martes 8.11-2016, 16:30h.

Aquí vos quedan unhas imaxes da charla de Marcela Parga:

Escola de pais e nais Escola de pais e nais#2 Escola de pais e nais#3 Escola de pais e nais#4

Circular 2ª charla "Traballo fora da aula, as tarefas para a casa". Xoves 24 de novembro.

Ponente: Cristina Naya (Profesora titular de Didáctica na Facultade de Ciencias da Educación).

Cristina Naya deixounos unha presentación na que se nos fala dos traballos fóra da aula e que gustaríanos compartir con vós. É super interesante, así que invitámosvos a que pinchedes na imaxe para poder velo.

Deberes

3ª Charla "Infancia e xuventude, as novas tecnoloxías e as redes sociais" Xoves 9 de febreiro.

4ª Charla "A violencia de xénero na escola". Xoves 16 de marzo de 2017.

5ª Charla "Acoso escolar". Xoves 20 de abril.