EN VERÁN... CAMPACOLES

Europe/Madrid

Estimadas famili@s,

Outro ano máis  terá lugar o EN VERÁN.... CAMPACOLE

O noso centro nesta ocasión  foi elexido para a súa realización,  que tamén terá lugar no CEIPs:

Emilia Pardo Bazán, Curros Enriquez, Juan Fdez. Latorre, Manuel Murguía, Sagrada Familia, San Pedro de Visma e Ramón de la Sagra.

As persoas destinatrias será o alumnado de Ed. Infantil e Primaria dos CEIPs públicos do concello da Coruña.

HORARIO:

CAMPAMENTO: De 10:00 A 14:00h.

MADRUGADORES: A partires das 8:00h.

COMEDOR: Dende ás 14:00 até as 15:30h.

Máis información podédela ver a continuación e adxunta.

INSCRIPCIÓN:

-DÍAS: 4, 5 e 6 de xuño só o alumnado matriculado no centro sede, ademáis do alumnado do CEIP  Sanjurjo de Carricarte que,

solicitando ser sede se decidiu fusionar co centro máis próximo para unha mellor optimización dos recursos.

Os días 7 e 8 de xuño, o alumnado matriculado nun CEIP público do Concello.

-HORARIO: de 9:00 a 9:30h. e de 16:00 a 16:30 h.

-LUGAR: no local do ANPA.

CUOTAS:

Campamento: 15 € / quenda - Madrugadores: 5 € /quenda - Almorzo: 5€ /quenda - Comedor: 20 € / quenda.

PRAZAS:

Campamento: Mínimo de 15. O máximo será de 45, a excepción de Curros Enríquez, Juan Fdez. Latorre e San Pedro de Visma que serán 60. Madrugadores e comedor: Mínimo de 10. *No caso de non chegares ao mínimo esixido, devolveríase a cota aboada. Reservarase o 10% das prazas de cada quenda para solicitantes con diversidade funcional en grao que lles permita participar nas actividades co grupo.

Podes descargar este documento facendo click aquí

APA Parque de Belona  Campo de Marte, s/n     15002    A Coruña

www.edu.xunta.es/centros/ceipcurroscorunha/ (apartado Pais/Nais)