Este é o noso centro

Xa estamos na estación de Leitariegos (ver fotos do 27-03-2017)  (ver videos)

Charla da escritora Mónica Rodríguez. (ver fotos).

Entroido 2017:  fotos       video

O día 6 de marzo de 2017 ás 17:00 horas, faremos unha xornada de portas abertas, para aquelas familias que querán coñecolo centro cara a solicitar a admisión.

Prezados/as pais/nais conseguimos para os alumnos/as un dos métodos máis innovadores en lectura e escritura, é o método GLIFING, totalmente GRATUITO para todos os alumnos/as de infantil e primaria. Con este método poderedes seguir as evolucións dos/as vosos/as fillos/as.

Visitar nosa aula museo adicada a Curros EnríquezCon motivo do 50º aniversario deste colexio coruñés, inaugurouse unha exposición permanente sobre Curros Enríquez  na que se amosan documentos, artigos, libros e todo tipo de materiais sobre a vida e a obra do gran poeta de Celanova. O centro abre agora a súas portas para que este importante recurso didáctico poida ser aproveitado por todos os docentes e escolares de Galicia. A mostra complétase coa reprodución dunha aula de época cedida polo MUPEGA.

Os centros interesados en visitar esta exposición deben poñerse en contacto coa dirección do CEIP Curros Enríquez: ceip.curros.corunha@edu.xunta.es  (vista en fotos)       (vista en video )

Charlas do Axente-titor: drogas e acoso.

Celbración do día da Paz (30-01-2017): (fotos)      (video)

Estimados pais/nais xa podedes velos videos do festival do Nadal :

Mannequin challenge do Nadal:

Resultado de imagen de maniqui gifs

Campacole "O son do Nadal", xa vos podedes apuntar na APA do centro (abaixo en adxuntos tedes a folla de inscrición).

Bibliocurros……..o blog da biblioteca!!!!

Por fin temos blog na biblioteca!!

Nel  ireivos contando  unhachea de novidades.

Vide visitarnos a…..   https://www.bibliocurros.wordpres.com/

E non  vos esquezades de deixar os vosos comentarios !!

Curriña

Estamos a realizar a nosa revista dixital, na seguinte dirección:

Tivemos a visita do Apalpador:

Celebración do Magosto 2016:

Celebración do Samaín:

A nosa alumna de 2º de Primaria, Lola Vázquez Cortés, recibíu o 1º premio neste Samaín, unha viaxe para catro persoa a Disneyland París:

Reunión coas familias de alumnos/as de educación infantil o día 7 de setembro de 2016, ás 12:00 horas no salón de actos.

FONDO LIBROS: xa poden ver vostedes a relación do fondo de libros para o curso 2016/2017. (abaixo en adxuntos).

Poden vostedes, hoxe 6 de xullo de 2016, ver a listaxe provisional do fondo de libros (3ª, 4º, 5º e 6º), abaixo en adxuntos. Poden tamén recoller os vales no centro (1º e 2º).

Celebración do festival de fin do curso 2015-2016:

VIDEOS DAS ACTUACIÓNS:

Actuación 1º.    Actuación 2º.    Actuación 3º.   Actuación 4º.    Actuación 4º.    Actuación 5º.    Actuación 5º.    Actuación 6º.    Actuación 6º.     Actuación 6º.    Teatro 1ª parte.     Teatro 2ª parte.     Premios mellores lectores.      Graduación 6º.

Celebración do festival de infantil fin de curso 2015-2016:

VIDEOS DAS ACTUACIÓNS:

Video actuación 4º ed. infantil.     Video actuación 5º ed. infantil.       Video actuación 6º ed. infantil.      Video actuación 4º ed. infantil (ingés).     Video graduación 1 e 2.

Aberto o prazo de formalización da matrícula, do 20 ao 30 de xuño de 2016.

Libros de texto curso 2016-2017, abaixo desta páxina en adxuntos.

O venres 17 de xuño de 2016, o APA fixo unha festa para as familias, unha nova mostra de bo facer da asociación de pais/nais do noso centro:

O venres 17 de xuño de 2016, alumnos do noso centro recibiron os premios do concurso sobre os mercados:

O pasado 24 de maio de 2016, unha ve maís acudimos a Celanova á xornada de convivencia dos centros que levan o nome de Curros Enríquez.

O sábado, día 21 de maio de 2016, pola tarde celebrarase no pabillón do noso centro o "VI Encontro Intercentros Curros Enríquez".

Xa saíu as axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

O venres, 13 de maio de 2016, celebrámolo día das Letras Galegas:

Recibímola visita de escritora Ana Alonso:

Hoxe, 27 de abril de 2016, os alumnos/as levaron os regalos do día do libro.

Hoxe, 23 de abril de 2016, celebrámolo día do libro:

Prezados/as pais/nais estas son as instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria e da avaliación final de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia no curso escolar 2015/16. Poden ustedes velas no seguinte enlace:

O pasado 11 de abril tivemos a presentación da RAG do proxecto "Primavera das Letras".

Curros está en Leitariegos:

15/03/2016

16/03/2016

17/03/2016

Ábrese o prazo de matrícula para o curso 2016/2017, vai do 1 ao 29 de marzo. O centro celebrará o día de portas abertas o luns 29 de febreiro de 18:00 a 19:00 horas.

Xa poden ver vostedes as fotos do Antroido deste ano no seguinte enlace:

O venres 29 de xaneiro celebrámolo día da Paz, este é o enlace das fotos: