Día da Paz

DÍA DA PAZ 2024

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ 2024

preme na imaxe para escoitar a nosa canción

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ 2023

A POMBA MÓSTRAVOS AS FOTOS DO DÍA DA PAZ

Montaxe fotográfico  -  Vídeo

01/31/2020 12:30

NO COLEXIO CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ

OS ALUMNOS DE CONTACONTOS REPRESENTAN A OBRA DE TEATRO:  CANDO MARTIÑO TIVO GANAS DE MEXAR

DESPOIS DO RECREO IMOS Ó XIMNASIO PARA A CANCIÓN DA PAZ e o PUZZLE DA PAZ

02/01/2019 12:30

TODO O ALUMNADO DO CENTRO REALIZA ACTIVIDADES

PARA CONMEMORAR O DÍA DA PAZ 2019

Preme na pomba para escoitar a nosa canción MARIÑEIROS DA PAZ

OUTRAS CANCIÓNS DA PAZ

Cultivamos a Paz!!

O martes 31 de xaneiro conmemoramos no noso centro o Día da Paz e a non Violencia, sen esquecernos de que algo tan importante non é cousa dun día, debemos construir a paz cada día. Durante a semana anterior e a seguinte levamos a cabo ensaios da canción da paz, construimos as nosas flores de paz e recibimos unha interesante charla sobre a realidade dos refuxiados. Pulsa AQUÍ para ver o vídeo da nosa canción.

Xa podedes ver as nosas fotos na galería premendo neste enlace:

DÍA DA PAZ 2016

PREME NA POMBA PARA VER O VÍDEO DO DÍA DA PAZ

DÍA DA PAZ

O 31 de xaneiro celebramos no cole o Día da Paz nun acto con lectura de poemas e unha intepretación dunha preciosa canción, cantada por todo o cole e acompañada por flautas e xilófonos.

DÍA DA PAZ

O 30 de xaneiro celebramos no cole o Día da Paz nun acto con lectura de poemas e unha intepretación dunha preciosa canción, cantada por todo o cole e acompañada por flautas e xilófonos polos nenos e nenas de 5º e 6º.    Pincha AQUÍ para escoitar a nosa Canción da Paz. Pincha na nosa pomba da paz para ver as fotos.

Día da Paz

No blog canistrel da Biblioteca atoparás os vídeos do Día da Paz que celebramos o 30 de xaneiro de 2009

01/30/2018 12:30
Europe/Madrid