Blogues

TELÉFONOS PARA AVISOS

Os números de teléfono do colexio son:

981 24 87 96 e 604 05 05 02 (de luns a venres de 9 a 14 horas e LUNS de 16 a 19 horas)

UCRAÍNA

O alumnado de terceiro ciclo fixo varias presentacións co programa Canva, relacionadas cos países que integran o PDI.

Nesta ocasión, clicando sobre as ligazóns poderedes descubrir datos curiosos de Ucraína.

PARKOUR!

parkour' Pegatina | Spreadshirt

Estamos a comezar o curso e as propostas innovadoras en E.F. sempre son benvidas. Canta máis variedade e diversidade de experiencias de actividade física teña o noso alumnado, máis rica será a súa motricidade e maiores as opcións para escoller, nun futuro, as modalidades deportivas que mellor encaixen cos seus intereses. Por iso, nesta segunda quincena de novembro, non quixemos desaproveitar a oportunidade que nos ofreceu Marcos, un mestre moi novo e traballador que está a realizar as prácticas nun dos grupos de E.Infantil. Este mozo leva unha vida activa e, entre outros deportes, practica Parkour. Esta nova actividade física que aproveita os elementos naturais e artificiais da paisaxe, está tendo moito auxe e a nosa cativada puido vivenciala e gozar con ela.

Xornada Convivencia Atletismo escolar

ATLETISMO ESCOLAR

Atletismo: origen, historia y pruebas de la competición

O pasado venres 24 de maio o Concello de Deportes organizou, dentro do programa Xogade, unha xornada de convivencia de atletismo nas pistas universitarias de Santiago de Compostelas. Nela participaron alumnos de distintos centros da contorna coruñesa en probas de:

• 60 metros lisos.
  • Lanzamento de peso.
  • Salto de lonxitude.
  • 500 metros lisos.
  • Lanzamento de vórtex.
  • Remudas.

Por sorte o clima acompañou nesta xornada na que os rapaces de 3º e 4º de E.P. visitaron, moitos por primeira vez, unha pista de atletismo, identificando as distintas zonas dentro da meama e vivenciando algunhas modalidades deste deporte en condicións "reais" con xuices de atletismo. A emoción mantívose durante toda a mañá e o nivel de esforzo e compromiso que mostrou a nosa cativada foi abraiante. Deixounos unha pegada moi agradable e agardamos que noutras ocasións, teñamos a posiblidade de volver a participar.

Noraboa a todos!

Australia

Velika estivo en Australia estes días visitando o Rato Cornide e acordouse moito de nós. Trouxo un libro australiano de agasallo para a nosa biblioteca e explicounos cousas moi significativas deste país por medio dunha presentación para todo o cole moi divertida.

Cuba

Seguimos coas presentacións e investigaciós e esta vez... Cuba.

Percusión

Aproveitando o estudo de Ucrania a profe Silvia e os nenos e nenas da súa clase fixeron un espectáculo de percusión con música típica ucraniana que nos deixou a todos abraiados.

Presentación sobre Ucaína

Aproveitando os grandes coñecementos de Miguel sobre Ucrania, explicounos a través dunha presentación moi interesante as cousas máis significativas deste país que se atopa nunha situación tan complicada.