Actividades PFAC

Visita de Infantil a Apípolis.

Aquí tendes algunhas das fotos que fixemos durante a nosa visita a Apípolis. Todos os nenos e nenas de Infantil, e tamén as mestras que os acompañamos, pasamos un día estupendo, aprendendo unha morea de cousas sobre as abellas.

PREME AQUÍ PARA VELAS.

Visita de Infantil a Apípolis.

A noite das mudanzas

Simpático vídeoconto dun granxeiro ao que lle pasaban cousas moi extrañas, os seus animais andan de mudanza toda a noite e o pobre do home non da creto ao que está a suceder.

A noite das mudanzas

Chibos Chibóns

Moito rimos grandes e pequenos con este divertido vídeoconto

Chibos chibóns

Manu

Debuxo dun neno chamado Manu

Os nenos e nenas de 2ºA de Primaria do C.E.I.P Coirón-Dena de Meaño (Pontevedra) ilustran e poñen voz a este disparatado vídeoconto.

Manu

A Cebra Camila

Portadado conto A Cebra Camila

Neste vídeoconto podedes desfrutar dunha das historias preferidas dos mais pequenos.

A Cebra Camila

As festas tradicionais galegas

Se queres coñecer un pouco sobre as festas tradicionais que teñen lugar en

Galicia, pincha no seguinte enlace e realiza a seguinte miniwebquest.

Pinchar

Que contan as ovellas para durmir?

Os alumnos/as de 3º do noso cole recréanse nesta orixinal e divertida historia do debuxante e autor Kiko da Silva. Curso 2009-2010.

Paco (o rato)

Os nenos e nenas de 4º cóntannos a incrible historia do rato Paco, a singular personaxe creada por Paula Carballeira. Curso 2009-2010.

O Maio

O Maio de Curros Enríquez xa foi levado á música con anterioridade por L.E Batallán, pero os alumnos/as de 6º do noso cole cantan aquí o maio en clave de rap.    Curso 2009-2010.

Os Bolechas teñen medo

Unha historia das simpáticas personaxes creadas por Pepe Carreiro levadas á canción gracias aos nenos e nenas de 2º de Primaria. Curso 2009-2010.

O Apalpador

imaxe do apalpador

A mítica figura do Apalpador estivo a piques de perderse e desde fai uns anos, desde diversos colectivos e persoas están a facerse esforzos por recuperala. Desde o noso cole facemos unha pequena contribución con este vídeoconto, tomando prestado o traballo de Xoan.G.

Videoconto do Apalpador, personaxe mítica do nadal galego

O Apalpador

O conto do Croco no canto

Os alumnos/as de 5ºB de Primaria do C.E.I.P Coirón-Dena de Meaño (Pontevedra) cántannos a divertida historia de Croco, un crocodilo que ten que buscarse a vida para ter algo que comer.

Moncho e a mancha en rap

Kiko da Silva ofreceunos esta simpática historia dun neno pintor e os nenos e nenas de 3º de Primaria do C.E.I.P Coirón-Dena de Meaño (Pontevedra) fan a  versión musical do conto. Curso 2010-2011.

Pelostortos

A historia de Pelostortos da autora Ana García Castellano é levada á música polos nenos e nenas de 2º de Primaria do noso cole. Curso 2010-2011.

Os tres porquiños

Velaquí unha historia diretente dos tres porquiños protagonizada polos nenos de E.I de 5 anos. Agardamos que vos guste.

A reciclaxe

Miniquest sobre a reciclaxe con información, actividades e xogos diversos.

Os tres bandidos (vídeo musical)

O conto de Tomi Ungerer en clave musical a cargo dos nenos e nenas de 4ºB de Primaria do noso colexio. As imaxes tamén foron elaboradas por eles na aula de informática. Curso 2010-2011.

A pulga e o piollo (rap)

O conto do casamento da pulga e o piollo interpretado a ritmo de rap polos nenos e nenas de 6º de Primaria do C.E.I.P Coirón-Dena de Meaño (Pontevedra). Curso 2010-2011.