SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS ADSCRITOS

Estimadas familias:

Dende este luns día 16 de xaneiro ata o día 6 de febreiro queda aberto o prazo para a reserva de praza no alumnado procedente de centro adscrito. A nós correspóndenos o IES DE MEAÑO.

Toda a información referida a este procedemento está dispoñible a través da aplicación: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado.

Poderán cumprimentar as solicitude de reserva:

-       De xeito manual. Empregando o formulario en papel.

-       A través da aplicación. Solicitudes > Reserva > Crear

Esta solicitude deberá presentarse:

-       No centro educativo.

-   A través de sede electrónica (precisarase Chave 365 ou certificado dixital). Sendo esta a canle preferible de presentación.

O comportamento da aplicación será diferente se se cubre estando identificado ou non:

-       Familias/usuarios sen identificar: Introducirán todos os datos. Premerán no botón de Crear, aparecendo unha mensaxe para poder descargar a solicitude e o anexo I Bis que deberá presentar no centro.

-       Familias/usuarios identificados: Unha vez gravada a solicitude na aplicación, aparecerán as opcións para presentar e asinar a solicitude na sede electrónica ou para descargar o informe (solicitude) e presentalo no centro educativo.

As dúbidas que poidades ter serán resoltas dende secretaría, dentro do horario que temos establecido (de luns a venres de 8:45 a 9:40 e de 12:55 a 13:45)

Importante:

A solicitude de reserva deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras do alumno/a menor de idade. Deberá constar o consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora no naexo de comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento (anexo I-bis).

ed550a-g_3.pdf1.23 MB
ed550A-castelán.pdf1.34 MB