Protocolo COVID curso 2021-22

ENTRADAS INFANTIL

De 8:30 a 8:45

As titoras agardarán ao alumnado no patio cuberto e farán as correspondentes filas. Un pai,nai ou acompañante accederá ao patio cuberto pola cancela do patio de primaria e deixará ao neno ou nena na fila para logo saír do patio pola porta de acceso ao pavillón

ENTRADAS PRIMARIA

De 8:30 a 8:45

1º, 2º, 3º e 4º  de Primaria accederán ao centro pola cancela da aula de plástica sen acompañantes.

5º e 6º de Primaria accederán ao centro pola cancela do patio de primaria sen acompañantes

Establécese unha marxe de 15 minutos no horario de entrada para que as familias do alumnado que non van en transporte traian ao alumnado de xeito escalonado

SAÍDAS ESCALONADAS

INFANTIL:

3 ANOS: 13:25

4 ANOS: 13:30

5 ANOS: 13:35

PRIMARIA:

1º, 2º, 3º e 4º: Saída pola porta da aula de plástica

1º: 13:35

2º: 13:38

3º: 13:40

4º: 13:42

5º e 6º: Saída pola cancela de acceso ao patio

5º: 13:44

6º: 13:45

Todos os grupos de primaria serán acompañados á saída polo mestre/a que imparta clase na última sesión.

ASPECTOS A TER EN CONTA POLOS PAIS/NAIS QUE LEVAN AOS SEUS FILLOS AO COLEXIO

O alumnado de primaria entrará sen acompañantes, os acompañantes de infantil entrarán só o estrictamente necesario.

Sexan puntuais, manteñan a distancia de seguridade e deixen a beirarúa e os accesos ao centro liberados.

Non interrumpirán o tránsito do alumnado transportado.

Abandonarán as zonas de acceso e saída ordenadamente e o antes posible.

Na zona da parada dos buses está terminantemente prohibido aparcar. Usen os aparcadoiros para deixar os vehículos e acompañen ao seu fillo/a camiñando á súa entrada.

Os pais/nais non poden acceder ao recinto escolar coa excepción dos pais/nais de infantil o tempo indispensable para deixar ao fillo/a na fila e saír inmediatamente pola cancela do pavillón.

IMPORTANTÍSIMO

Realizar todas as mañás aos seus fillos/as o test de avaliación da sintomatoloxía COVID

Cando aparezan síntomas non deben enviar ao alumno/a ao centro e deberán contactar con pediatría.

Se os síntomas son detectados no centro o profesorado chamará á familia para vir a recoller ao neno/a e porase en contacto coas autoridades sanitarias.

Debemos todos e todas cumprir estas normas para evitar os contaxios, e no caso de darse minimizar os seus efectos (ver Plan de Continxencia na web do centro).

book | by Dr. Radut