Admisión de alumnado

RESERVA E ADMISIÓN DE ALUMNADO

PROCEDEMENTO DE RESERVA E ADMISIÓN CURS0 ACADÉMICO 2024/2024

NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO

- DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

- ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

-Impreso de RESERVA de praza- Galego

-Impreso de RESERVA de praza-Castelán

]* O prazo de renuncia á reserva remata o 28 de febreiro. Deberá facerse no centro de destino

-Impreso de ADMISIÓN de alumnado- Galego

-Impreso de ADMISIÓN de alumnado- Castelán

ONDE SE PRESENTAN AS SOLICITUDES?

- Presentación electrónica: Pódense presentar na seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/    , para o que será preciso ter a Chave365 ou un certificado de identidade e sinatura dixital. Deberase cubrir o impreso de admisión (ED550B) e o anexoII, así como asinar os dous proxenitores.

- Presentación presencial: Presentarase o impreso de admisión e o anexo II-bis, no centro docente indicado en primeiro lugar.

En ambos casos, as solicitude irán acompañadas da documentación pertinente( en tódolos casos, DNI dos proxenitores, libro de familia e certificado de empadroamento)

PLAZAS VACANTES- CURSO 2024-2025
4º INFANTIL  10 *
5º INFANTIL
 6º INFANTIL 1
 1º PRIMARIA  12 *
 2º PRIMARIA  6
 3º PRIMARIA  5
 4º PRIMARIA  8
 5º PRIMARIA  6
 6º PRIMARIA  3
  * RESERVA DE 3 PRAZAS PARA NEAE

Manual do usuario-familias

Lémbrase que o horario de ATENCIÓN ÁS FAMILIAS é o luns e martes de 9:45 a 10:40. Durante o período de admisión e matrícula, atenderase tamén os mércores e venres de 8:45 a 9:40.

OUTROS IMPRESOS

-Impreso de admisión extraordinario-Galego

Impreso de admisión extraordinario-Castelán

COMO CONSECUENCIA DA APLICACIÓN DA LEI DE PROTECCIÓN DE DATOS, O LISTADO DO ALUMNADO ADMITIDO PLUBLICARASE EXCLUSIVAMENTE NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO, ASÍ COMO NA APLICACIÓN INFORMÁTICA