11-01-2019

VISITA A MUEBLES FRAGA E TALLERES DUBRA

Esta mañá demos comezo ás actividades enmarcadas no Programa Atrévete co obxectivo de fomentar, motivar e sensibilizar ao alumnado de 5º e 6º no espírito emprendedor.

Os nenos e nenas, acompañados polas súas titoras, fomos recibidos en "MUEBLES FRAGA" por Mª Carmen e Marta, que nos explicaron con todo detalle o funcionamento do negocio e amosáronnos as distintas seccións do mesmo.

A continuación achegámonos ata "TALLERES DUBRA", onde Silvia mostrounos moitos dos produtos que teñen á venda e lembrounos a importancia da seguridade á hora de traballar con esta maquinaria.

Ao remate de sendas visitas, tanto Mª Carmen como Silvia, sorprendéronnos cuns agasallos xeniais.

Só nos resta agradecer a súa amabilidade e agarimo á hora de atendernos nos seus locais e a claridade con que achegaron a información ao noso alumnado, que xa está desexando repetir a experiencia.

Moitísimas grazas!

Mariña e Silvia (titoras de 5º e 6º de primaria)

10-01-2019

18-12-2018

Hoy las maestras hemos muerto un poquito contigo, Laura. Todas las mujeres en general, pero las maestras un poco más. Hemos viajado mentalmente a todos nuestros destinos, en los que hemos estado e incluso en los que estaremos. Recordamos aquel pueblo pequeño de la sierra en el que dormimos solas en un hostal lleno de extraños y en el que por las tardes dábamos un paseo antes de que se hiciera de noche; aquella ciudad llena de gente donde no conocíamos a nadie y nos perdíamos continuamente; ese otro en el que un grupo de desconocidos nos invitó a dar un paseo, tomar una caña, cenar... y nos unimos para no sentirnos tan solas; así podríamos hablar de cientos, miles de pueblos entre todas. A todos ellos llegamos con la ilusión a cuestas porque, aunque solas, nos acompañaba nuestra vocación y nuestras ganas de cumplir nuestro sueño de ser maestras. Hoy hemos viajado contigo a ese día en el que llegaste con esas ganas y con los nervios propios del principio. Hemos sentido tu ilusión, pero tristemente también tu miedo, que ahora acompaña a todos y cada uno de nuestros recuerdos. Hoy tenemos miedo, rabia e impotencia... Esta lacra que nos acompaña día a día, este terrorismo machista que a nadie parece importar, hoy ha teñido la escuela de negro. D.E.P. compañera.

AS NOVAS MÁIS NOVAS

No LINK de Plurilingüismo tedes acceso ás actividades

que realizou recentemente Silvia.

Temos tamén un recén inaugurado blog de INGLÉS

creado e xestionado por Nieves.

19-11-2018

Esta mañá, con motivo da celebración da "Semana da prevención de residuos perigosos" (do 17 ao 25 de novembro) e baixo o lema "REDUCIR PARA SUMAR", contamos coa visita dunha representante de SOGAMA que nos lembrou a importancia dos "tres erres" no noso día a día: reducir, reutilizar e reciclar. Non podemos esquecer que o coidado do noso planeta é responsabilidade de todos e cada un de nós.
Desde aquí queremos agradecer a información que se nos proporcionou e que nos fixo reflexionar acerca do compromiso que debemos adoptar, así como todos os agasallos que nos trouxo: balóns, lapis e bolígrafos.