12-04-2019

O día 12 de abril, todo o alumnado do centro e os seus docentes, asistiron a unha visita á Aula da Natureza de Cerceda, invitados polo Concello.

15-03-2019

Comezamos a xornada na Aula Magna, na que debatemos, primeiro con Carmela (profesora no CIFP de Someso) e despois con Marta (Xerente da Asociación de Empresarios do Polígono de Sabón),  acerca do que é emprender, que é unha idea de negocio, o recoñecemento dos nosos talentos, o establecemento de obxectivos, a persistencia, o traballo en equipo e o liderazgo. Alí tamén votamos polas ideas de construción (levadas a cabo por alumnos do centro) que máis nos gustaron.

A continuación, o director do centro falounos das familias profesionais existentes no mesmo e obsequiounos con mochilas, pen-drives, libretas e lápices do "Programa Atrévete".

Despois dun pequeno descanso, visitamos as aulas de Edificación e Obra Civil, Imaxe Persoal, Madeira e Mecánica.

O noso agradecemento un ano máis ao profesorado que nos acompañou en todo momento.

Mariña García San León

01-03-2019

13-02-2019

O 13 de febreiro o alumnado de 5º e 6º de primaria participou en dúas actividades do PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA E  A MELLORA DA SEGURIDADE NOS CENTROS EDUCATIVOS. Tivemos a ocasión de debater, por unha banda, acerca de que son as drogas, a clasificación das mesmas, as consecuencias orgánicas do seu consumo e do alcohol, etc. Por outro lado, profundizamos no tema do uso das redes sociais e dos perigos aos que estamos expostos con elas. Para finalizar, Óscar obsequiounos cuns marcapáxinas e uns imáns.

Moitas grazas e ata a próxima!

30-01-2019

A PAZ comeza cun sorriso que ofrecemos de balde. Alumea o noso camiño e aporta unha gran felicidade que non dubidamos en compartir cos demais.

O amor e a nosa empatía axudan a facer deste, un mundo no que a solidariedade fai de guía.

Respectar e amar son os camiños que nos levarán á PAZ. Esta PAZ que tanto queremos e que non sempre podemos atopar.

Para nós a PAZ é vivir con liberdade, sen xulgar, con agarimo e sen deixar nunca de respectar aos demais.

Desde este colexio propoñemos que todo o mundo empece a vivir con e para a PAZ.

11-01-2019

VISITA A MUEBLES FRAGA E TALLERES DUBRA

Esta mañá demos comezo ás actividades enmarcadas no Programa Atrévete co obxectivo de fomentar, motivar e sensibilizar ao alumnado de 5º e 6º no espírito emprendedor.

Os nenos e nenas, acompañados polas súas titoras, fomos recibidos en "MUEBLES FRAGA" por Mª Carmen e Marta, que nos explicaron con todo detalle o funcionamento do negocio e amosáronnos as distintas seccións do mesmo.

A continuación achegámonos ata "TALLERES DUBRA", onde Silvia mostrounos moitos dos produtos que teñen á venda e lembrounos a importancia da seguridade á hora de traballar con esta maquinaria.

Ao remate de sendas visitas, tanto Mª Carmen como Silvia, sorprendéronnos cuns agasallos xeniais.

Só nos resta agradecer a súa amabilidade e agarimo á hora de atendernos nos seus locais e a claridade con que achegaron a información ao noso alumnado, que xa está desexando repetir a experiencia.

Moitísimas grazas!

Mariña e Silvia (titoras de 5º e 6º de primaria)

10-01-2019