05-04-2018

O 5 de abril marchamos de excursión cara a Coruña, nunha data en que misturáronse a ledicia da saída coa inmensa pena pola recente pérdida do noso benquerido Antonio a cuxa familia transmitimos o noso máis fondo pesar.

Tal como coñecedes, visitamos a CASA DAS CIENCIAS E PLANETARIO, a DOMUS, e o alumnado de PRIMARIA o CASTELO DE SAN ANTÓN mentres os pequenos de infantil, durante esta derradeira visita, disfrutaron das atraccións dun estupendo parque no centro da cidade herculina.

Pola miña parte non teño máis que agradecer a todo o profesorado a súa involucración e o seu impagable esforzo e traballo por estar de maneira permanente pendente do seu alumnado, dado que estas macroxornadas, especialmente para as docentes de infantil, fanse maratonianas.

Grazas, compañeir@s e grazas a todas as familias por estar sempre ahí e valorar os acertos e minimizar os erros que cometemos porque sabedes perfectamente que o que estamos a facer e por ver felices a eses nenos que dun xeito ou outro, compartimos pero que todos queremos.

02-03-2018

O alumnado de 5º e 6º continúa a participar en actividades enmarcadas no Programa Atrévete coa visita esta mañá ao Centro Integrado de Formación Profesional de Someso xunto ás súas titoras. Un ano máis, recibiunos e acompañounos en todo momento a responsable do Departamento de Orientación, Ángeles Piay, á que queremos agradecer a súa amabilidade e o trato tan cercano que nos amosou.

A xornada comezou na Aula Magna do centro coa visualización dunha presentación que nos invitaba a reflexionar acerca do que implica, entre outras cousas, ser unha persoa emprendedora, o traballo en equipo e a importacia da motivación. A continuación, gozamos con diversas mostras de proxectos desenvoltos por alumnos do centro na materia de Formación e Orientación Laboral coa súa profesora, Carmela López: “Bioconspa” (casas saudables), “Cuvegal” (cubertas verdes) e “Jalifornos” (fornos solares). Despois desta introdución, sumouse a Xerente da Asociación de Empresarios do Polígono de Sabón, Marta Marzoa, coa que o alumnado mantivo un interesante debate acerca das vantaxes e dificultades de ser empresario e as expectativas de futuro dos nosos nenos e nenas.

Despois dun pequeno descanso, Ángeles Piay levounos ata o “Viveiro de empresas”: un espazo onde desenvolver e poñer en marcha os proxectos empresariais do alumnado. A visita continuou co profesor de Edificación e Obra Civil, Juan Bello, que nos amosou o Módulo bioclimático experimental que se coñece como “A Vieira” e explicounos como e por que se levou a cabo esta construción en madeira, palla e arxila.

A xornada rematou coa interesante visita a varios obradoiros das familias profesionais que oferta o centro e nos que os docentes nos foron resumindo non só o que estaban a facer os alumnos nese momento, senon tamén outras prácticas que alí se desenvolven a diario: Soldadura, Trazado e Montaxe, Mecanizado, Perrucaría e Estética.

Finalmente, o persoal do CIFP de Someso agasallounos cunhas mochilas do Programa Atrévete que incluían, entre outras cousas, o convite a participar de novo no concurso de redacción “Atrévete a ter unha idea!”, do que sen dúbida formaremos parte.

Grazas de novo!

Mariña García San León

23-01-2018

Dado que estamos a participar no PROGRAMA ATRÉVETE para coñecemento empresarial, o alumnado de 5º e 6º de primaria, acompañados polos profes MARIÑA, SILVIA e RAFA, visitaron hoxe a recén inaugurada LIBRARÍA COORDENADAS, e a nosa xa emblemática FARMACIA PILAR LEMA, ubicadas, ambas as dúas, no centro da Silva.

De volta ao cole, o alumnado chegou encantado e entendendo moito mellor como é o funcionamento diario dunha libraría e dunha farmacia.

Desde o noso colexio queremos agradecer a ADRIANA e a CAMILA, o agarimo e a atención que nos amosaron na súa preciosa libraría -coa que desde o noso centro comprometémonos a colaborar, dado que entre todos debemos de apoiar as iniciativas que xurdan na Silva-, e a PILAR e a FRANCISCO, porque con toda a clientela que acudíu á farmacia durante o tempo que estivemos alí, en ningún momento deixaron de atender ao noso alumnado e todo foron atencións.

Grazas por tratarnos tan ben!

Unha aperta desde a nosa Comunidade Educativa.

21-12-2017

20-12-2017

27-11-2017

A mestra Graciela, que está a participar nun curso de robótica, tróuxonos ao centro o robot “mBot Ranger”

co que nos ensinou como programalo para que faga os movementos que lle pidamos. Moi interesante!