Axudas para a distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria.

Alumnado destinatario

1. Fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar.

2. Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar.

Alumnado exento de presentar solicitude

Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2020/21.

Para máis información, prema aquí.

Recordario máxima importancia

Lémbrase ás familias que:

- Non se pode traer xel hidroalcólico

- Non se permite o uso de mochilas que non garanticen a hixiene adecuada. Bolsas de tela a poder ser. Si se detecta que non ven correctamente, non entrará no edificio.

- Traer dúas mascarillas de reposto na bolsa.

- Os usuarios de comedor, un estoxo ou bolsa para gardar a mascara no tempo de comida.

- Aqueles alumnos que non traigan a máscara en condicións óptimas, non poderán acceder a aula ata que a familia veña a cambiala.

- Manter as distancias de seguridade nas entradas e saídas de infantil.

- O alumnado debe traer unha mascara diferente cada día.

- Os estuches e libros non deben saír do centro, estamos nun período crítico, sexamos responsables.

- Garden as distancias de seguridade nas portas do centro.

- Estamos nunha situación complicada, por favor, sexamos moi coidadosos estos días.

Un saúdo

Comezo Comedor

Estimadas familias

Mañá comeza o comedor para aquelas familias que foron admitidas. O horario de saída é as 14:55. Rogase máxima puntualidade.

A saída é pola porta que o fan con normalidade.

No caso de ter irmáns no centro, os irmáns sairán xuntos pola porta do que teña maior idade.

Por exemplo:Unha 6E.I, e 3 de Primaria, saldrán as dúas pola porta de 3 de primaria.

O alumnado de transporte sairá as 16:00 h.

P.D. Si xa saía na listaxe anterior, está admitido.

Un saúdo

Menu aquí

Retos Samain

BREAKOUT SAMAÍN

Canto sabes do Samaín?

Samaín

Samaín está a volta da esquina e podemos facer multitude de actividades divertidas na nosa casa.

Aquí deixamos algunha idea.

Algún recurso pincha aquí

Estamos creando un desafio... pronto tereis noticias.

Material e normas básicas para o alumnado de tres anos

Adxúntase folla de material escolar para o alumnado de 3 anos así como normas básicas.

Formación aula virtual para familias

Aquí vos deixamos un pequeno vídeo de cómo acceder á aula virtual do centro. Tamén vos deixamos un formulario por se algunha familia necesita outro tipo de formación para acceder aos contidos dixitais dos que dispon o centro.

Teléfono COVID

Este é o teléfono de incidencias COVID, POR FAVOR USAR SÓ PARA ESTE COMETIDO.