Matrícula para o curso 2012-2013

O prazo para a matrícula de novo alumnado en Educación Infantil e en Educación Primaria será do 20 ao 30 de xuño.

Deberán formalizala aqueles alumnos procedentes doutros centros, EEI de O Viso, EEI de Portocubelo, e o alumnado deste centro que pasa de Educación Infantil a 1º de Primaria, mesmo aínda tendo feita a reserva e a solicitude de admisión.

Farase cumprimentando a SOLICITUDE DE MATRÍCULA (clicar para descargar)  e entregandoa no centro xunto coa DOCUMENTACIÓN (clicar neste enlace)  antes do día 30 de xuño.

Prégase cumprimenten na medida do posible tódolos datos requeridos e marquen a opción de ensino de relixión ou alternativa e a parada de transporte de seren o caso (imprescindibles para a formalización da matrícula).

documentacion-matrícula.pdf50.88 KB