Benvida

Benvidos ao espacio do Colexio de Carnota.

Carnota é un concello de Galicia que se encontra no extremo sur da chamada Costa da Morte, a metade de camiño entre o Cabo Fisterra e a ría de Muros. O Colexio de Educación Infantil e Primaria de Carnota é o colexio público de maiores dimensións do Concello de Carnota. Na actualidade cursan estudos no centro 130 alumnos e alumnas entre os 3 e os 12 anos de idade. Hai 35 anos, no curso 1972/73 inaugurouse o centro agrupando nenos e nenas que anteriormente estudaban en escolas parroquiais e municipais de Carnota. Durante os trinta e cinco anos de historia do centro leváronse adiante variadas iniciativas culturais e educativas, como foron a elaboración de revistas escolares como "A Nosa Revista"(hoxe xa desaparecida) participación en competicións deportivas escolares (a través dunha Agrupación Deportiva xa desaparecida) posta en funcionamento dunha Aula de Teatro (grupo de teatro estable formado por alumnos do centro) creación dunha Aula de Medio Ambiente (equipo de mestres co obxectivo de deseñar actividades de educación medioambiental) creación da Asociación Cultural "Proxecto Carnota" e coordenación da revista de medio ambiente escolar "O Moucho", en colaboración con sete colexios públicos da zona. Nestes sete últimos cursos organizamos en colaboración cos colexios Emilio Navasqües do Cruceiro de Roo, Ricardo Tobío de Esteiro (Muros) e o CEIP de Louro as Xornadas de Xogos Populares e Tradicionais.

Portada da Revista escolar As Liñeiras

Actualmente temos creada unha nova revista escolar chamada "As Liñeiras", con catro números xa editados. As actividades parten agora das iniciativas dos equipos de ciclo, o equipo de actividades extraescolares e complementarias e a ANPA Se tes algunha cousa que nos dicir ou contar, ou consulta que facer, non duvides en pórte en contacto a través do noso correo ceip.carnota@edu.xunta.es

Fachada oeste do CEIP de Carnota D