C.E.I.P. DE CAIÓN

Email: ceip.caion@edu.xunta.es

Visualizar o mapa ampliado

ADMISIÓN ALUMNADO. LISTAXES DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2022-2023

Procédese á publicación das listaxes provisionais de admitidos para o curso 2022/2023. Todas as solicitudes foron admitidas.

Estas listaxes pódense consultar no taboleiro do centro ou na aplicación admisiónalumnado (empregando a chave 365 ou o certificado dixital). Non se publicarán na web, debido a lei de protección de datos.

Poderase formular reclamación ante o consello escolar no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte día ao da súa publicación.

Publicación de listaxes definitivas antes do 16 de maio.

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

2ª Carreira solidaria pola paz ☮️ do CEIP de Caión (a favor de Ucraína).

☮️

Continuando co trabalollo dos ODS, coincidindo co ODS16, O vindeiro venres, 18 de marzo celebraremos a 2ª edición da nosa carreira solidaria que, como lembraredes, o ano pasado foi a favor do Banco de Alimentos.

Nesta ocasión queremos contribuír á axuda humanitaria da situación de conflito que se está a producir en Ucraína na actualidade.

Tras a súa aportación e distribución na urna solidaria que temos no colexio poderán participar na carreira co seguinte itinerario:

A recadación de todo o colexio será ingresada na conta bancaria da ONG "Cruz Vermella" que está a traballar na fronteira de Ucraína e nos teñen informado de que a aportación en metálico é a forma máis rápida e efectiva de axudar a salvar vidas e reconstruir comunidades destrozadas.

Estas doazóns farán as veces de patrocinio para que as nosas crianzas corran con maior énfasis, se cadra, a distancia correspondente á súa categoría. Este será o seu horario e número de voltas ao circuito:

• 10:20h: Ed. Infantil 1: Unha volta ao circuito.
  • 10:30h: Ed. Infantil 2:Unha volta ao circuito.
  • 10:40h: 1º/2º Ed.Primaria: Dúas voltas ao circuito.
  • 10:50h: 3º/4º Ed. Primaria: Tres voltas ao circuito.
  • 11:05: 5º/6º Ed. Primaria: Catro voltas ao circuito.
  • 11:20:Entrega de merenda e foto co donativo recadado.

Agardámosvos para que poidades darlles o pulo preciso para que corran pola paz como se merece!

Proceso de ADMISIÓN DE ALUMNADO no CEIP de Caión. Curso 22-23.

Dende o día 1 ao 21 do mes de marzo, poden proceder á solicitude de admisión para o novo alumnado.

Teñen a súa disposición a solicitude na dirección do centro ou pode descargala no seguinte enlace. Tamén existe a posibilidade de cubrir a solicitude online na aplicación da Xunta "admisionalumnado". En todo caso deberá ser presentada finalmente no centro, a non ser que se valide na SEDE ELECTRÓNICA. (é preciso ter activado o servizo Chave 365 ou Certificado electrónico).

O proceso terá o seguinte calendario:

Calendario do proceso de admisión para o curso 2019/20
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 21 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 26 de Abril
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

Solicitude de admisión: Do 1 ao 22 de marzo (premer para descargar e cubrir a solicitude)

• Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro. É dicir, novas matrículas para o curso 2022/23.

Documentación: Como indica o punto 5 da orde do 25 de xaneiro, coa solicitude de admisión adxuntarase:

• Impresos de solicitude cumprimentados
  • Copia DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a consulta.
  • Documentación acreditativa do requisito de idade do/da alumno/a.
  • Documento acreditativo de estar en dispoisición de reunir os requisitos académicos exixidos en cada nivel educativo ou etapa nos termos do Anexo II.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.
  • Xustificantes se o alumnoa/a presenta necesidades específicas de apoio educativos (achegando, se fose o caso, a documentación que acredite as circunstancias alegadas, se for o caso).

Unha vez transcurrido o prazo de admisión e publicadas as solicitudes admitidas, neste enlace podedes descargar a solciitude de formalización de matrícula (no mes de xuño con Anexo III).

Prazas vacantes
  EDUCACIÓN INFANTIL
Niveis 4º INFANTIL 5º INFANTIL 6º INFANTIL
Prazas ofertadas

3 (NEE)

6  2
  EDUCACIÓN PRIMARIA
Niveis 1º CURSO 2º CURSO 3º CURSO 4º CURSO 5º CURSO 6º CURSO
Prazas ofertadas 0 4 3 6 3 4

HORARIO LECTIVO: 9:30h - 14:30h.

SAÍDA TRANSPORTE ESCOLAR: 14:30H

SERVIZO DE COMEDOR: De 14:30 a 16:00h

SERVIZOS EDUCATIVOS COMPLEMENTARIOS

• TRANSPORTE ESCOLAR: Servizo gratuíto para alumnado que vive a máis de 2 km do centro. As prazas libres poden ser solicitadas polo resto do alumnado pertencente a área de influenza do centro.
  • COMEDOR ESCOLAR:Servizo de pago que é xestionado pola ANPA. Os usuarios poden ser fixos, fixos-discontinuos ou esporádicos.
  • BIBLIOTECA - LUDOTECA -SALA DE ESTUDOS: (de valde) O alumnado terá a súa disposición dende ás 16:00h ata as 18:00h de luns a xoves. Estas actividades son guiadas por profesorado do centro.
  • OUTRAS ACTIVIDADES (ANPA E CONCELLO): Ofertan distintas actividades de pago ou de valde segundo demanda en horario de 16:00h a 18:00h.

OUTRAS INFORMACIÓNS DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022-2023

- Anexo II: "ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS (ED550B)

- Indicacións para cubrir o Anxo II.

- Anexo III: "DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA"

-Enlace á web da Xunta con información sobre o procedemento.

- Publicación de vacantes.

-Enlace á aplicación de solicitude de praza admisionalumnado da Xunta.