C.E.I.P. DE CAIÓN

Email: ceip.caion@edu.xunta.es

Visualizar o mapa ampliado

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 18-19

Axudas de libros CEIP DE CAIÓNEstán convocadas, mediante o DOG do 21 de maio as axudas para a adquisición de libros de texto para o curso 2018-19. Teñen novedades importantes este ano.

CAMPAÑA SOLIDARIA DE RECOLLIDA DE ALIMENTOS.

Estimadas familias:

Ao longo dos vindeiros 15 días, colaboraremos na "Campaña Solidaria nos Centros educativos" do Banco de alimentos Rias Altas (da Coruña). Tedes até o 19 de xuño para aportar aqueles alimentos non perecedeiros que poidades.

Polo xeral a Federación Española de Bancos de Alimentos recomenda donar alimentos non perecedeiros e envasados en paquetes que non sexan de crital, algo que facilitará o seu transporte. Pódese colaborar con produtos básicos como cereais, legumes, leite ou aceite e tamén produtos como salsas, zumos ou froitos secos. Por outra banda é interesante aportar alimentos precocinados, conservas e alimentos infantís, como leite en po ou potitos.

Aquí tedes máis información do Banco de alimentos Rías Altas.

Froita na escola

É un programa do Fondo Galego de garantía Agraria (FOGGA) que ten por obxecto a distribución de froitas frescas ao alumnado de centros escolares.

A axuda está destinada ás nenas e aos nenos que asistan regularmente aos centros escolares administrados ou recoñecidos polas autoridades competentes, que pertenzan, no noso caso, aos seguintes niveis de ensino:

• Segundo ciclo de educación infantil.
  • Educación primaria.

A actividade consistirá no reparto de froita fresca a todo o alumnado do centro en horario de recreo nos seguintes periodos:

• Do 4 ao 8 de xuño.
  • Do 11 ao 15 de xuño.