C.E.I.P. DE CAIÓN

NOVO FAX: 881880695

Email: ceip.caion@edu.xunta.es

Visualizar o mapa ampliado

COMEZO DAS CLASES E REUNIÓN DE INICIO DE CURSO.

QUERIDAS FAMILIAS ,

O VINDEIRO MÉRCORES 11 DE SETEMBRO COMEZAN AS CLASES E O FUNCIONAMENTO DO SERVIZO DE COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR para todo o alumnado agás o de 4º de Infantil, de nova incorporación, que entrarán e sairán máis tarde.

O LUNS 9 DE SETEMBRO, ás 12:30 horas, terá lugar a reunión de principio de curso. Comezaremos cunha información xeral no Andar superior, para continuar coas reunións coas titoras e titores nas clases do alumnado.

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 19-20

Están convocadas, mediante o DOG do 20 de maio as axudas para a adquisición de libros de texto para o curso 2019-20. Teñen novedades importantes este ano.

Listaxes Definitiva de admisión 2019/2020.

Publicamos a LISTAXE DEFINITIVA de alumnado admitido para o vindeiro curso 19-20 no noso centro.

Lembrámoslles que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

O MÉRCORES 05 de xuño faremos a xornada de portas abertas para o alumnado de nova admisión, á que serdes convidados telefónicamente.

Lembrámosvos que está aberto o prazo de solicitude de prazas no PROGRAMA DE MADRUGADORES. AQUÍ máis información.

No caso de atopar algún erro, ábrese un prazo de 10 días contados a partir da presente publicación, para subsanar posibles defectos de forma ou omisión.