C.E.I.P. DE CAIÓN

Visualizar o mapa ampliado

RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO NO IES AGRA DE LEBORÍS

RESERVA DE PRAZA NO IES AGRA DE LEBORÍS

O noso CEIP de Caión, como sabedes, está adscrito ao IES Agra de Leborís (A Laracha), isto quere dicir que os nosos alumnos/as poden reservar praza, si así o quixeren, neste instituto. O prazo de reserva é dende o día 1 ó 15 de febreiro, e debe  entregarse a solicitude dirección do centro (formulario normalizado (ED550A) debidamente cumprimentada) ou a través da aplicación "admisiónalumnado" cuxo link é o seguinte https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Os nenos/as que desexen ir a outro instituto non poden facer reserva de praza. Deberán presentar solicitude de admisión no centro da súa elección entre o 1 e o 20 de marzo.

Un neno/a que non reserve praza no IES Agra de Leborís (A Laracha) no prazo establecido perderá os seus dereitos sobre a mesma.

Así mesmo un neno/a que ten unha reserva presentada para o IES Agra de Leborís, non pode solicitar outro centro sen renunciar a súa reserva antes do 1 de marzo, pois perdería o dereito de prioridade en ambas.

IMPRESO RESERVA

ORDE 12 DE MARZO DE 2013

ORDE 25 DE XANEIRO DE 2017

"UNHA VISITA ESPaeCIAL". CURTAMETRAXE DE 1º E 2º.

Por fin, temos o placer de amosarvos a versión final da gran obra de arte realizada polo alumnado do noso centro, máis concretamente polo alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria, coa inestimable co-dirección dos seus mestres: Patricia e Jose.

Agardamos que gocedes da súa capacidade artística tanto coma nós! Parabéns aos artistas que temos no noso centro! O alumnado foi o encargado de facer todo o proceso, feito que lle da máis mérito, se cadra...

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 17-18

Están convocadas, mediante o DOG do 22 de maio as axudas para a adquisición de libros de texto para o curso 2017-18. Teñen novedades importantes este ano. Máis información nos seguintes enlaces: