Skip to Content

Contacto

C.E.I.P. DE CAIÓN

     Rúa A Insua, s/n Caión - A Laracha - A Coruña

C.P. 15.145

TELÉFONO: 881880694

FAX: 881880695

Email: ceip.caion@edu.xunta.gal

 

 Visualizar o mapa ampliado

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO. LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS.

Procédese á publicación das listaxes provisionais de admitidos para o curso 2024/2025.

Todas as solicitudes recibidas foron admitidas.

Estas listaxes pódense consultar no taboleiro do centro ou na aplicación admisiónalumnado (empregando a chave 365 ou o certificado dixital). Non se publicarán na web, debido a lei de protección de datos.

Poderase formular reclamación ante o consello escolar no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte día ao da súa publicación.

Publicación de listaxes definitivas antes do 16 de maio.

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

 

Proceso de ADMISIÓN DE ALUMNADO no CEIP de Caión. Curso 24-25.

PREMENDO NESTE ENLACE TERÁN ACCESO A UNHA CIRCULAR INFORMATIVA DE TODO O PROCESO, CALENDARIO E INSTRUCIÓNS.

Dende o día 1 ao 20 do mes de marzo, poden proceder á solicitude de admisión para o novo alumnado. 

Teñen a súa disposición a solicitude na dirección do centro ou pode descargala no seguinte enlace. Tamén existe a posibilidade de cubrir a solicitude online na aplicación da Xunta "admisionalumnado". En todo caso deberá ser presentada finalmente no centro, a non ser que se valide na SEDE ELECTRÓNICA. (é preciso ter activado o servizo Chave 365 ou Certificado electrónico).

 

 Solicitude de admisión: Do 1 ao 20 de marzo (premer para descargar e cubrir a solicitude)

  • Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro. É dicir, novas matrículas para o curso 2024/25.

Documentación:

  • Impresos de solicitude cumprimentados
  • Copia DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a consulta.
  • Documentación acreditativa do requisito de idade do/da alumno/a.
  • Documento acreditativo de estar en dispoisición de reunir os requisitos académicos exixidos en cada nivel educativo ou etapa nos termos do Anexo II.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.
  • Xustificantes se o alumnoa/a presenta necesidades específicas de apoio educativos (achegando, se fose o caso, a documentación que acredite as circunstancias alegadas, se for o caso).
  • En caso de baremación deberá achegarse a documentación que indica na ORDE do 21 de outubro de 2022, no Artigo 31. Documentación complementaria :

O proceso terá o seguinte calendario:

Calendario do proceso de admisión para o curso 2024/25
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 20 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 25 de Abril
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

Unha vez transcurrido o prazo de admisión e publicadas as solicitudes admitidas, neste enlace podedes descargar a solciitude de formalización de matrícula (no mes de xuño con Anexo III).

  •   Formalización de matrícula: Do 20 ao 30 de xuño
Prazas vacantes
  EDUCACIÓN INFANTIL
Niveis 4º INFANTIL 5º INFANTIL 6º INFANTIL
Prazas ofertadas

20

3 (NEE)

2  3
  EDUCACIÓN PRIMARIA
Niveis 1º CURSO 2º CURSO 3º CURSO 4º CURSO 5º CURSO 6º CURSO
Prazas ofertadas 3 0 0 3 2 6

  

HORARIOS 

CONCILIANDO NA LARACHA (MADRUGADORES): 07:00 - 09:30h.

HORARIO LECTIVO: 9:30h - 14:30h.

SAÍDA TRANSPORTE ESCOLAR: 14:30H

SERVIZO DE COMEDOR: De 14:30 a 16:00h

   SERVIZOS EDUCATIVOS COMPLEMENTARIOS

  • TRANSPORTE ESCOLAR: Servizo gratuíto para alumnado que vive a máis de 2 km do centro. As prazas libres poden ser solicitadas polo resto do alumnado pertencente a área de influenza do centro.
  • COMEDOR ESCOLAR:Servizo de pago que é xestionado pola ANPA. Os usuarios poden ser fixos, fixos-discontinuos ou esporádicos.
  • CONCILIANDO NA LARACHA: Servizo coordinado polo Concello, no que o alumnado pode vir á escola a partir das 07:00 am até o comezo das clases. Ver aquí toda a información do programa
  • BIBLIOTECA - LUDOTECA -SALA DE ESTUDOS: (de valde) O alumnado terá a súa disposición dende ás 16:00h ata as 18:00h de luns a xoves. Estas actividades son guiadas por profesorado do centro.
  • OUTRAS ACTIVIDADES (ANPA E CONCELLO): Ofertan distintas actividades de pago ou de valde segundo demanda en horario de 16:00h a 18:00h.

 OUTRAS INFORMACIÓNS DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

- Anexo II: "ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS (ED550B)

-Enlace á web da Xunta con información sobre o procedemento.

- Circular informativa sobre o proces de admisión.

- Publicación de vacantes.

 
-Enlace á aplicación de solicitude de praza admisionalumnado da Xunta.

 

XORNADA DE PORTAS ABERTAS . Vén coñecer o noso centro!

O vindeiro luns faremos unha xornada de portas abertas na que podedes ampliar a información que aparece nestas imaxes, así como coñecer de primeira man a nosa escola!

Apuntade:

  • CEIP de Caión
  • 26 de febreiro
  • 16:30 horas

Alí informaremos sobre proceso de admisión, que imos adiantando que será do 1 ao 20 de marzo.

Inscricións e confirmación de asistencia a través deste formulario:

https://abalarbox.edu.xunta.gal/index.php/apps/forms/3BNMXDGyHDNoixqr

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut