ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR FONDO SOLIDARIO, AXUDA PARA ADQUISICIÓNDE LIBROS DE TEXTO, AXUDA PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2021/2022

FONDO SOLIDARIO. AXUDA PARA ADQUISICIÓNDE LIBROS DE TEXTO. AXUDA PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR.CURSO 2021/2022

Prazo de presentación de solicitudes:

21 de maio ata 22 de xuño de 2021 (ambos incluídos)

Lugar de presentación:

Na secretaría do centro ou por vía electrónica empregando os formularios normalizados dispoñibles na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal) Tamén pode descargalos no arquivo adxunto a esta noticia (na parte de abaixo) ou recolléndoa no propio centro.

Requisitos:

Alumnado matriculado no curso 2021/2022 en:

-Fondo solidario:3º ou 4º Ed. Primaria.

-Axudas libros: 1º ou 2º de Ed. Primaria .

-Axudas material: Todos os cursos de Ed. Primaria .

Devolver os libros de texto que se lles prestaron polo programa de fondo de libros no curso 2020/21 (Proximamente recibirán información do procemento para a devolución dos libros de texto). O alumnado de 1ºe 2º de Educación Primaria non ten que devolver os libros de texto.

Contía das axudas segundo o tipo

a) Fondo solidario: Pode solicitar a axuda todo o alumnado independentemente da renda pero os libros que hai no fondo solidario repartiranse atendendo á renda das familias. As familias teñen dereito a un mínimo de libros en función da súa renda:

-Renda ata 6000€ dereito a 6 libros.

-Renda de 6000, 01 ata 10000€ dereito a 4 libros.

b) Axuda para adquisición de libros de texto:

-Renda ata 6000€: 210€

-Renda de 6000, 01 ata 10000€: 140€

c) Axuda para adquisición de material escolar:

-Renda ata 6000€: 50 €

Como saber a renda familiar per cápita?

Renda familiar per cápita = renda familiar dividida entre o número de membros da familia computables. Cálculo da renda familiar = (casilla 435+ casilla 460) / número de membros da unidade familiar (renda do exercício fiscal 2019)

**Enténdese que son membros da unidade familiar (situación familiar a 31 de decembro de 2019):

-Pais non separados legalmente ou titores.

-Pais non casados, que convivan.

-Pais separados legalmente ou divorciados con custodia compartida.

-Fillos menores de idade salvo os emancipados.

-Fillos maiores de idade con discapacidade suxeitos a patria potestade.

-Fillos solteiros menores de 25 anos que convivan ata 31 decembro 2019.

-Membro unidade familiar con discapacidade igual ou superior o 33% conta por dous membros (Tamén percepción de pensión por incapacidade permanente total, absoluta ou grande invalidez ou equivalente de clases pasivas).

Documentación a presentar:

1. Anexo I e II (a vosa disposición na web da Consellería de Educación, na secretaría do centro,na web do colexio, na aplicación Fondolibros e na sede electrónica da Xunta de Galicia)

2. Copiado Libro de Familia no que figuren todos os membros da unidade familiar. Se NON TEÑEN Libro de Familia ou a situación familiar é diferente á especificada no Libro de Familia poderán acreditar o número de membros empregando algún destes medios:

- No caso de separación ou divorcio, sentencia xudicial de separación ou divorcio ou o convenio regulador onde conste quen ten a custodia do menor.

- Certificado de empadroamento da unidade familiar.

- Certificado do concello que acredite a situación familiar.

3.Certificado de discapacidade de calquera membro computable da familia recoñecido por órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

4. No caso de violencia de xénero no ámbito familiar, documentación que o acredite.

Normativa:

Orde do 6 de maio de 2021(DOG 20/05/2021)

Outra información de interese.

*Farase a consulta automática dos seguintes datos: DNI ou NIE, declaración da renda, percepción de pensión por incapacidade permanente total, absoluta e grande invalidezegrao de discapacidade recoñecida pola Xunta de Galicia. No caso de que os interesados non autoricen a consulta automáticas deste datos terán que achegar a documentación correspondente.

*Familias que teñen máis de 1 fillo no centro realizarán unha única solicitude, excepto se presentan a solicitude por vía electrónica que realizarán unha solicitude por cada fillo.

* As familias poden presentar a solicitude por vía electrónica empregando calquera dos mecanismos admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído a Chave 365.

Enlaces:

Orde que regula a convocatoria

Extracto da  Orde que regula a convocatoria

Enlace á sede electrónica.

Enlace á aplicación FONDOLIBROS.

AnexoTamaño
SOLICITUDE LIBROS 2021-22.pdf967.08 KB