Información alumnado de 6º de Primaria

O pasado 1 de febreiro abriuse o procedemento de admisión de alumnado para o curso 2018-2019, incluíndo os seguintes prazos que debedes seguir e cumprir:

• ·         Reserva de praza no centro adscrito (IES CHAMOSO LAMAS): do 1 ó 15 de febreiro.
  • ·         Lista reservas admitidas: 28 de febreiro.
  • ·         Solicitudes de admisión: do 1 ó 20 de marzo.
  • ·         Lista provisional admitidos: 25 de abril.
  • ·         Reclamacións lista provisional: 25 de abril ó 3 de maio (resolve a Dirección do IES)
  • ·         Lista definitiva admitidos: 15 de maio.
  • ·         Reclamacións: do 15 ó 19 de maio (resolve a Inspección)

Así pois para realizar a reserva de praza no instituto tendes varias opcións:

• Cubrir a man e entregar no CEIP de Beariz o formulario ED550A antes do 15 de febreiro.
  • Cubrir o mesmo formulario ED550A a través da aplicación informática admisión alumnado  do portal da Consellería de Educación e entregalo no CEIP de Beariz antes do 15 de febreiro.
  • Tamén o podedes cubrir na aplicación  admisión alumnado e entregalo en calquera rexistro das Administración  Públicas de acordo a Lei 39/2015 do 1 de outubro, incluíndose por vez primeira  a entrega na SEDE ELECTRÓNICA, antes do 15 de febreiro.

Poderedes consultar o estado da vosa solicitude na aplicación de admisiónalumnado  co código da solicitude e o DNI da persoa solicitante.

Máis abaixo tendes o anexo I (modelo ED550A de reserva de praza) para descargar, así como os manuais para o uso da aplicación admisiónalumnado por se a queredes empregar. Tamén teredes un enlace á paxina web do IES Chamoso Lamas coa información sobre o proceso de admisión dese centro.

De todos modos, tentaremos informarvos de calquera novidade no referente ao proceso de admisión coa maior brevidade posible.

ANEXO I: MODELO ED550A para a reserva de praza

ENLACE Á APLICACIÓN WEB ADMISIÓN ALUMNADO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

ENLACE Á WEB DO IES MANUEL CHAMOSO LAMAS

DOCUMENTO ADXUNTO I: Manual de isntrucións aplicación admisión de centros para a reserva de praza

ANEXO II: MODELO ED550B para a solicitude de admisión (1-20 de marzo)

DOCUMENTO ADXUNTO II: Manual de instrucións aplicación admisión de centros para a solicitude de amisión.

No caso de que haxa máis oferta de prazas que de reservas, o alumnado matricularase directamente seguindo os prazos e formas que indique o instituto. Ademais, a vosa matrícula será vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, a menos que se renuncie por escrito á praza reservada antes do inicio do prazo de admisión.

No caso de que haxa máis reservas que oferta de prazas, o alumnado presentará o Anexo II ED550B no IES CHAMOSO LAMAS na forma e prazos indicados. Tamén, dous días despois do remate do prazo de admisión e durante 10 días hábiles teredes que enviar a documentación para o baremo.

manual_familias_reserva.v.02.pdf153.81 KB
manual_familias_admision_aplicación.pdf226.85 KB