Renovamos o noso cole

O pasado día 9 de xuño renovamos o interior do noso cole para facelo un pouco máis acolledor e bonito. Démoslle luz e cor coa nova decoración e puxemolo un pouco máis á moda.

Horario de xuño

Estimadas familias:

Lembrámosvos de que, ao igual que en anos anteriores, a partir deste venres 1 de xuño e ata o remate das clases, iniciaremos a xornada continua, polo que o horario de clases do alumnado será de 9:00h a 14:00h.

O servizo de comedor vai incluído neste horario.

Un saúdo,

A Responsable do centro.

Estimadas familias:

Recomendámosvos que mañá e os vindeiros días mandedes ao colexio aos vosos fillos e fillas ben abrigados, xa que a caldeira da calefacción hoxe non funcionaba porque, parece ser, que foi encendida nas vacacións de Nadal por persoal alleo ao equipo docente cando nos encontrabamos de vacacións; razón pola cal descoñecemos por qué falla e non puidemos tomar as medidas oportunas antes. O técnico encargado de revisala e arranxala xa está avisado e pasará mañá sobre as 11:00h.

Un saúdo e desculpade as molestias.

A Responsable de centro

Felices Festas!!

Esperamos que pasedes unhas FELICES FESTAS e que o novo ano 2018 sexa moi próspero.

As clases retomaranse con normalidade o día luns 8 de xaneiro de 2018

Inicio horario outubro

Infórmase ás familias que a partir do 02 de outubro comezamos co horario habitual de 9:30 h a 15:45 h.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2016/2017

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, iníciase o proceso de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos. Poden atopar os formularios no seguinte anexo: