Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para o material do curso 2018-2019.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

De acordo coa Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2018-2019, abriu o prazo de presentación de solicitudes, que poderá ser:

• Preferiblemente por vía electrónica, a través da sede electrónica (https://sede.xunta.gal), cubrindo o formulario na aplicación Fondolibros.

• Ou presencialmente no colexio ou en calquera rexistro.

PRAZO: ATA O 22 de XUÑO

A documentación necesaria a entregar:

• Solicitude (Anexo I) e Anexo II debidamente cuberta e asinada polos pais ou/e nais.

• Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables.

• Certificado de grao de discapacidade, de ser o caso.

• Documentación xustificativa no caso de situación de violencia de xénero.

• Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou inhabilitada.

• Certificado de convivencia, no caso de proxenitores sen DNI ou NIE.

No caso de denegar a comprobación telemática dos datos, será preciso adxuntar a información requirida na solicitude.

A presentación da solicitude implica a aceptación das bases da convocatoria e o tratamento dos datos de carácter persoal conforme á lexislación vixente.

Requisitos e obrigas

• Devolver os libros de texto do curso 2017-2018 antes do 22 de xuño. Exclúese 1º e 2º de EP.

• Conservar en bo estadoos librosde texto e o material reutilizable adquirido coas axudas no curso escolar 2018-2019.

• Destinar os vales que se vos entreguen para adquirir os libros de texto e material escolar.

• Non superar o límite de renda per cápita de 9.000€

• Enmendar, de ser o caso, os erros detectados na solicitude ou achegar a documentación que falte no prazo establecido.

Contía das axudas para Alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria e ESO.

• Alumnado con renda per cápita igual ou inferior a 5.400€: 6 libros.

• Alumnado con renda per cápita entre 5.400 e 9.000€: 4 libros.

Contía das axudas para Alumnado de 1º e 2º de Primaria

• Alumnado con renda per cápita igual ou inferior a 5.400€: correspóndenlle 170€

• Alumnado con renda per cápita entre 5.400€ a 9.000€: correspóndenlle 90€

Axudas para adquisición de material escolar para alumnado de Primaria e ESO.

Renda per cápita igual ou inferior a 5.400€. Axuda de 50€.

Para calquera outra dúbida podedes consultar a Orde antes citada ou pórvos en contacto co centro.

Un saúdo,  A Responsable de centro