Skip to Content

Asemblea de Centro | Inicio de Curso 2022/2023


Mañá pola tarde convidamos a todas as familias a unha asemblea de inicio de curso, na que tentaremos resolver todas as dúbidas que haxa e recoller todas as suxerencias e propostas que nos acheguedes.

Martes, 6 de setembro de 2022
17h00
Biblioteca do CEIP de Barouta
Videoconferencia en Webex 843841035

Agardámosvos!

O CEIP de Barouta foi seleccionado para formar parte da rede de Polos Creativos

O CEIP de Barouta foi seleccionado para formar parte da rede de centros dos Polos Creativos no curso 2022-2023.

O proxecto presentado polo CEIP de Barouta céntrase na creación de espazos tecnolóxicos para desenvolver os proxectos que xa estamos a traballar, e foi seleccionado con unha das mellores puntuacións dos presentados.

O noso Plan Dixital de Centro, quere darlle especial importancia ao traballo dende os Polos Creativos, facendo fincapé na idea de espazos abertos a toda a Comunidade.

Dende o Claustro de Barouta estamos ilusionados con esta nova oportunidade para desenvolver a nosa idea de centro, dende unha visión innovadora e de traballo baseado en proxectos.

Axudas Material e Fondo Libros | LISTAXE DEFINITIVA

 

Desde hoxe está publicada no taboleiro interior de anuncios do colexio a LISTA DEFINITIVA DA SOLICITUDE ED330B AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E LIBROS. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

O reparto de cheques para axuda a material escolar, así como o das Axudas Libros e as existencias novas do Fondo Libros, repartirase en setembro, unha vez feita a adscrición do profesorado (primeiro Claustro do ano académico no que se asigna cada mestra/e a unha titoría)

 

Axudas Material e Fondo Libros | LISTAXE PROVISIONAL

 

Desde hoxe está publicada no taboleiro interior de anuncios do colexio a LISTA PROVISIONAL DA SOLICITUDE ED330B AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E LIBROS. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

 

ACLARACIÓNS

  1. Esta axuda é só para o alumnado de Ed. Primaria, non para Ed. Infantil.
  2. O alumnado de 1º EP e 2º EP non forma parte do Fondo Libros, sí da convocatoria "Axudas Libros" (en caso de ser beneficiarios/as da axuda, recibirán un cheque nominativo para a compra de material e, de ser o caso, outro para libros de texto)
  3. O alumnado de 3º e 4º  EP opta á convocatoria de Libros do Fondo do Colexio e ao cheque de material. 
  4. O alumnado de 5º EP e 6º EP non terá libro de texto, formará parte do programa de Educación Dixital da Consellería "E-DIXGAL", e disporá en setembro dun ordenador persoal en réxime de cesión. Optarán ao cheque de axuda para o material escolar.
  5. O reparto de cheques para axuda a material escolar, así como o das Axudas Libros e as existencias novas do Fondo Libros, repartirase en setembro, unha vez feita a adscrición do profesorado (primeiro Claustro do ano académico no que se asigna cada mestra/e a unha titoría)

 

As persoas que presentastes a solicitude de maneira telemática, podedes consultar a resolución a través da aplicación.

 

Contra a presente LISTA PROVISIONAL hai 48h de prazo de reclamación. O martes día 12 de xuño publicaremos a LISTAXE DEFINITIVA

EXPOSICIÓN FINAL P.D.I 2021/2022 | Imaxes Literarias

EXPOSICIÓN P.D.I
Proxecto Documental Integrado
IMAXES LITERARIAS

Xoves, 9 de xuño de 2022
12h15

Ver as imaxes do PDI na Galería.

Este ano o Proxecto Documental Integrado "Imaxes Literarias" levounos a tomar consciencia en torno ao poder da imaxe e á necesidade da palabra a través das diferentes manifestacións artísticas. Agora, co remate do curso poñemos tamén fin a este proxecto e, como viña sendo costume antes da pandemia, convidámosvos á exposición final con visita guiada polo alumnado. Será este xoves día 9 de xuño ás 12h15. 

Para que poidades facer un mellor e máis cómodo seguimento da exposición, se houbese moita xente faremos dous pases: un ás 12h15 e outro ás 12h30.

Grazas a ComuniKT poderás seguir ao vivo a retransmisión da exposición.

Agardámosvos!

 

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR | Ed. Primaria - Curso 2022/2023

 

Aplicación Fondo Libros:
https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Sede Electrónica da Xunta de Galicia:
https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

Formulario para Presentación Presencial no Centro:
https://sede.xunta.gal/doc-invia/rest/anexos/23657532

 

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO | Publicación de Listaxe DEFINITIVA

Desde hoxe está publicada a LISTA DEFINITIVA DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023 no taboleiro interior de anuncios do colexio. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio. 

Dada a incomodidade que a consulta presencial pode ocasionar para as familias, querémosvos trasladar os seguintes datos para a vosa información:

  • 4º EI. A totalidade de solicitudes presentadas en prazo foron admitidas
  • Outros Cursos. As solicitudes presentadas para outros distintos de 4º de EI non obtiveron praza.

As solicitudes presentadas fóra de prazo están pendentes de resolución por parte da Comisión de Escolarización e Inspección Educativa

 

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA
Do 21 ao 30 de xuño 
(nos días previos comunicaremos a documentación a presentar). Por se vos serve de referencia na seguinte ligazón podedes ver o que se pedíu o ano pasado: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipbarouta/node/247

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO | Publicación de Listaxe Provisional de Admitidas/os

Desde hoxe está publicada a LISTA PROVISIONAL DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023 no taboleiro interior de anuncios do colexio. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio. 

Dada a incomodidade que a consulta presencial pode ocasionar para as familias, querémosvos trasladar os seguintes datos para a vosa información:

  • 4º EI. A totalidade de solicitudes presentadas en prazo foron admitidas
  • Outros Cursos. As solicitudes presentadas para outros distintos de 4º de EI non obtiveron praza.

As solicitudes presentadas fóra de prazo están pendentes de resolución por parte da Comisión de Escolarización e Inspección Educativa

 

O 13 de maio publicaremos a lista definitiva e as instrucións a seguir para a formalización da matrícula no mes de xuño.

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO | Xornada Virtual de Portas Fechadas

 
INSTRUCIÓNS PARA CONECTAR
 
Este ano decidimos que non haberá xornada de portas abertas para as novas familias. É unha decisión complicada, que non nos gusta tomar e por iso vos queremos explicar os motivos.
Se o alumnado e as familias actuais do Centro no poden ter unha relación normal e sen restricións coa escola, non nos parece coherente nin respectuoso organizar xornadas de portas abertas para novas familias.
Ao contrario do que acontece fóra dos recintos escolares, nestes momentos o alumnado dos Centros Educativos segue tendo que estar no tempo de patio separado por niveis (con uso de máscara no exterior), sen poder compartir espazos, nin tampouco compartir obradoiros internivel, as familias só poden acceder ao recinto con causa xustificada, a recomendación segue a ser que as titorías sexan por videoconferencia ou chamada e non poden asistir a eventos como o Festival de Entroido, por citar algúns dos moitos exemplos do que é un día a día nunha escola.
Por tal motivo, ata que se actualicen os protocolos COVID19 e os Centros de Ensino teñan unha situación normalizada e acompasada ao resto da sociedade, non haberá xornada de portas abertas presencial, faremos unha presentación virtual o martes día 8 de marzo ás 17h30.
Recomendámovos botarlle unha ollada ao Proxecto Educativo do Centro e a toda a documentación propia que podedes atopar na web: http://www.edu.xunta.gal/cen.../ceipbarouta/taxonomy/term/71
Encontrámonos virtualmente o martes para tentar resolver todas as dúbidas
 
Distribuir contido


by Dr. Radut