CALENDARIO ESCOLAR | 2017/2018

Saíu publicado no DOG o Calendario Escolar para o próximo curso 2017/2018. Tedes toda a información na páxina da Consellería, no seguinte link: http://www.edu.xunta.gal/portal/calendarioescolar, ou nos anexos desta publicación.

FESTA FIN DE CURSO

EDLG | Resumo Letras Galegas 2017

Aquí vos deixamos o resumo do Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG), como mostra do traballo relacionado coas Letras Galegas 2017

FOLGA TRANSPORTE ESCOLAR

Coa información de última hora que temos, a Folga de Transporte segue en pé polo que tampouco haberá servizo de autobús escolar para regresar hoxe á casa.
Seguiremos atentos/as ás novidades que haxa ao longo desta tarde pero, previsiblemente, mañá tampouco haberá servizo de transporte escolar, nin para vir á escola nin para regresar á casa.

MATRÍCULA NOVO ALUMNADO | Do 20 ao 30 de xuño

ADMISIÓN ALUMNADO

Curso 2017/2018 | FORMALIZACIÓN MATRÍCULA

Só para o alumnado que se matricula no centro por primeira vez

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

• Anexo III-1 do Formulario ED550B (pódese recoller no centro)
  • Ficha de Datos (pódese recoller no centro)
  • Enquisa do Idioma (pódese recoller no centro)
  • Fotocopias

DNI
Libro de Familia
Libro de Vacinación (se foi vacinado/a)
Tarxeta Sanitaria
3 Fotografías tamaño carné

PRAZOS E HORARIOS DE ENTREGA (SECRETARÍA)

Desde o martes 20 de xuño ao venres día 30 de xuño

De 09h00-09h55 e de 13h15 a 14h00

NORMATIVA

Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG 15/03/2013). Modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG 1/02/2017)

Exposición PROXECTO "AUGA DOCE" | Luns, 5 de xuño de 2017

Como remate do Plan de Formación do Profesorado deste ano, sobre o “Traballo por Proxectos desde a Biblioteca Escolar”, acabamos de montar no colexio unha exposición sobre a auga. Trátase dun resumo do traballo desenvolvido polo alumnado e profesorado, no que tamén contamos coa vosa colaboración e achegas.

Por tal motivo, coincidindo coa conmemoración do día do Medio Ambiente, querémosvos convidar á inauguración con visita guiada desta exposición o próximo luns día 5 de xuño ás 13h00.

Agardamos contar con vós!

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (ata o 23 de xuño)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Desde o 23 de maio ao 23 de xuño

Educación Primaria | Curso 2017/2018

Onte, día 22 de maio de 2017, foi publicado no DOG a ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado que no curso 2017/2018 estea matriculado en Educación Primaria

O prazo de presentación destas solicitudes é desde hoxe, día 23 de maio ata o 23 de xuño, entregando o modelo ED330B (que podedes recoller no propio centro educativo, no anexo a esta publicación ou no seguinte link: https://sede.xunta.gal/doc-invia/rest/anexos/14234) e quedando cunha copia con rexistro de entrada.

HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES

De luns a venres de 09h00-09h55 e de 13h15-14h00

APUNTAMENTOS

• Presentación ata o 23 de xuño
  • O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de EP solicita para o “Fondo Libros” (e recibirá en setembro os libros na escola)
  • O alumnado de 1º e 2º de EP solicita para “Axudas Libros” (e recibirá un vale de entre 90€-170€ en función da renda, para comprar os libros onde desexen)
  • A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €

LISTA DEFINITIVA | Admisión Alumnado (ver anexos)

A continuación, nos anexos, podedes ver as Listas Definitivas da Admisión do Alumnado para o curso 2017/2018. Aquelas persoas que non obtiveran praza, terán que agardar a que se reúna a Comisión de Escolarización.

O proceso de admisión remata coa matrícula que será do 20 ao 30 de xuño. A non formalización da matrícula nesas datas implica a perda de praza.

POSPOÑEMOS A FESTA DA PRIMAVERA

Vista a previsión meteoloróxica para este sábado, decidimos adiar a Festa da Primavera. As datas que estamos barallando son o mércores 17 de maio ou o sábado día 20 de maio. Mañá informaremos de cal é a data definitiva!

Aproveitamos para agradecer, novamente, a todas as entidades, comercios, locais, etc que apoian esta iniciativa e colaboran con nós.

Moi agradecidos!

3ª ASEMBLEA DE CENTRO | Luns 15 de maio ás 17h30