ADMISIÓN 2018/2019 - Listaxe DEFINITIVA

En adxunto a esta publicación poderedes atopar a Listaxe DEFINITIVA da Admisión do Alumnado para o próximo curso 2018/2019.

O alumnado que non obtivo praza pasará á Comisión de Escolarización que resolverá unha adxudicación nos próximos días.

O prazo de formalización de matrícula é do 20 ao 30 de xuño (se non se formaliza nestes prazos pérdese o dereito da reserva de admisión)

ADMISIÓN ALUMNADO 2018/2019 - Listaxe PROVISIONAL

En adxunto a esta publicación poderedes atopar a Listaxe Provisiónal da Admisión do Alumnado para o próximo curso 2018/2019.

Desde o 25 de abril ata o 2 de maio está aberto o prazo para presentar reclamacións contra esta resolución. A publicación da lista definitiva será o día 14 de maio.

ADSCRICIÓN ALUMNADO | EEI de COVAS - IES de AMES

O alumnado admitido, tramitará a matrícula a partir do 20 de xuño. O alumnado que non obten praza, solicitará na Admisión Ordinaria do 1 ao 20 de marzo en horario de secretaría do centro: L-V 08h30-09h55 e 13h15-14h00. L 16h30-18h00. M 16h30-17h30

ADMISIÓN ALUMNADO 2018/2019

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE A NOVA MATRÍCULA

Apertura do prazo de admisión 1 ao 20 de marzo

HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES

Luns a Venres | 08h30-09h55  e de 13h15-14h00

Luns | 16h30 - 18h00

Martes | 16h30 - 17h30

Máis información no ficheiros anexos a esta publicación

XORNADA DE PORTAS ABERTAS | 26F - 17h30

5ª ASEMBLEA DE CENTRO | 6 de MARZO - 18h00

Anotade nas axendas!
Como sabedes as persoas que viñestes á última #AsembleaDeCentro de Barouta, acordamos crear unha Comisión que convocase e organizase a Orde do Día de cada asemblea.
Agardamos as vosas achegas mandando un correo a asemblea.barouta@gmail.com no que nos indiquedes as solicitudes de temas para a Orde do Día.
Uns días antes do 6 de marzo publicaremos os temas a tratar. Que procuremos organizar e preparar os temas non quita sempre vaia haber un apartado para debate, propostas, rogos ou preguntas ao final da asemblea.
Vémonos o martes día 6 de marzo!

DÍA de ROSALÍA de CASTRO | 24F

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP de Barouta quérevos animar a participar na proposta "Rosalía tamén vive aquí" organizada polo Concello de Ames para celebrar o Día de Rosalía, o 24 de febreiro.

Nesta semana o alumnado levará un carteliño cun poema de Rosalía que debedes pendurar na porta da vosa casa. Trátase de darlle difusión á obra da escritora que foi veciña da Tarroeira, na parroquia de Ortoño.

Así mesmo, o sábado día 24 de febreiro, realizarase un acto literario e musical, coa actuación de Sonia Lebedynski ás 19h00 na Casa da Cultura do Milladoiro.

Moitas grazas pola vosa colaboración

ADSCRICIÓN ALUMNADO | 6º EP - IES de Ames

Modelo ED 550A. Pódese descargar o cubrir picando no seguinte link

Entroido 2018

2ª Carreira Solidaria "Móvome Pola Paz"

Xa está aquí, xa chegou!

2ª Carreira Solidaria "Móvome pola Paz!", martes día 30 de xaneiro ás 11h30 no colexio.
Despois do éxito do ano pasado, no que se recolleu case media tonelada de alimentos para o Banco Municipal de Alimentos, organizamos novamente este acto na espera de contar co voso apoio, colaboración e solidariedade.
Moi agradecidos/as as entidades patrocinadores que apoian este evento e a todas vós que xa comezastes a enviar os alimentos que están expostos no hall principal da escola. Aínda podedes seguir enviando máis!
O día 30X contaremos coa participación especial de dúas atletas de renome como son Pilar Veiga e Pedro Nimo. Agardamos contar con todas vós tamén.