SAN MARTIÑO

02/11/2018 13:48
Europe/Madrid

ESTES SON OS NOSOS CORREDORES, PARABÉNS CAMPIÓNS!

Hoxe xoves 15 de novembro serán repartidos os dorsais entre o alumnado, como podedes ver nesta NOTA INFORMATIVA, só dan camiseta ós participantes na categoría escolar (4,7Km), ós demais danlle un "agasallo" ó chegar a meta.

Os que o desexen poden estar ás 13 horas na rotonda diante da piscina "Rosario Dueñas" (a rotonda que ten unha esfera no medio), para facer unha foto recordatorio da participación do noso alumnado na carreira.

COMUNICADO ENTREGA CAMISETAS E AGASALLOS

Esta é a lista de inscritos do alumnado do centro para a carreira do San Martiño 2018 que se celebrará o día 18 de novembro máis info

Se hai algún erro coumunicalo hoxe mediante Whatsapp ou telelegram o móbil do centro: 693 606 123, xa que finaliza o prazo de inscripción.

AdxuntoTamaño
lista inscritos actualizada.png53.9 KB