EXCURSIÓN FIN DE CURSO 5º Y 6º EDUCACIÓN INFANTIL

VISITA Ó CASTRO DE SAN CIBRAO DE LAS

ALUMNOS/AS DE 5º E 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

Data: 1 de xuño

Prezo: 6 € (Inclúe transporte e visita)

Apuntarse antes do xoves 25 de maio.

O horario de clase será o habitual de 9 a 14 horas para todos os alumnos/as. Os nenos/as que non vaian á excursión manterán as rutinas escolares cunha mestra de infaltil como un día normal.

Relizaremos as seguintes actividades:

PROGRAMA COMPLETO: inclúe o acceso ó Parque, a visita guiada pola exposición, a visita guiada polo xacemento e un obradoiro que se describe a continuación.

Duración aproximada: 2 horas e 30 minutos.

OBRADOIRO: PAN DE LANDRA

Unha pouca auga, uns grans de sal, fariña de landras, o forno quente e...Voilà, todo preparado! Só nos faltas ti, un bo cociñeiro que amase e prepare o saboroso pan de landras polo que devecían os castrexos.  Este obradoiro ten a finalidade de dar a coñecer unha das bases fundamentais da alimentación castrexa: a agricultura. Dunha maneira didáctica e amena as rapazas e rapaces coñecerán de primeira man o proceso de transformación do cereal, participando na elaboración dun dos alimentos máis coñecidos da dieta castrexa, o pan.

RECOMENDACIÓNS XERAIS

O Parque Arqueolóxico da Cultura Castrexa creouse para uso e goce de todos, por iso é necesario conservar e protexer o castro de San Cibrao de Las e garantir a súa preservación para as xeracións futuras, tarefa na que todos estamos involucrados. Por isto é imprescindible seguir algunhas normas á hora de visitalo:

Para a visita:

- Levar calzado e roupa cómodos.

- Levar unha gorra no caso de que faga sol ou un chuvasqueiro en caso de choiva.

- Deixar as pertenzas non imprescindibles no gardarroupa.

- Levar auga (pois non hai fontes no percorrido).

- Non subirse ós muros pola súa propia seguridade.

No Centro de Interpretación:

- Non está permitido tomar imaxes (fotográficas nin de vídeo).

- Os teléfonos móbiles deben permanecer desconectados durante a visita.

- Non está permitida a entrada de animais, agás cans-guía.

- Non está permitido consumir comidas nin bebidas no interior, agás nos lugares habilitados para ese fin.

No castro:

- O castro está protexido por lei e calquera dano sobre el será sancionado.

- Non está permitido recoller material arqueolóxico do recinto.

- Non saírse dos camiños e plataformas habilitadas para a visita ó longo do percorrido.

- Non tirar lixo, nin ningún outro obxecto que poida danar a contorna.

mais info