MAIO CEIP AS MERCEDES

07/05/2017 10:45
07/05/2017 18:30
Europe/Madrid

Este ano, a petición da ANPA, fixemos cos alumnos e alumnas do centro un maio con materiais de refugallo para participar nas festas dos maios do concello de Ourense.

Ademais os alumnos de 4º, 5º e 6º fixeron unhas coplas que están a vender estes días para xuntar cartos para a excursión de fin de curso que organiza a ANPA para o alumnado de 6º de primaria.

Se queredes participar da festa dos maios podedes vir ó centro sobre as 10:45 cando os membros da ANPA sairán co maio cara a rúa do Paseo onde tamén poderedes visitalo e cantar as coplas cos alumnos e familias que alí se encontren en horario de 11 a 18 horas aproximadamente.

Os alumnos que voluntariamente colaboran vendendo as coplas a 1€, poderán acudir tamén o domingo para vender as coplas e entregar os cuartos e as coplas sobrantes ós membros da ANPA.

Se algún non pode ir o domingo, pode entregar as coplas a alguén que llas acerque os membros da ANPA no seu nome para que non queden sen vender.

Os que non poidan ir o domingo deberán entregar os cuartos e as coplas o luns ó entrar no cole.