SOMOS UN CENTRO

A Relva 27 - Torneiros

36410 - O Porriño

ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR PRAZA NO COMEDOR - CURSO 2022/ 2023

INSTRUCIÓN 2/2022, DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES.

SOLICITUDE

ADMISIÓN DO ALUMNADO DO VINDEIRO CURSO 2022/ 2023

Recordamos ás familias do alumnado de novo ingreso, que queda por facer o último trámite que é a formalización de matrícula do 20 ao 30 de xuño.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3 ANOS DE NOVO INGRESO.

O vindeiro luns, 27 de xuño, ás 11:00 horas terá lugar unha reunión informativa cos pais/nais do alumnado que entra en tres años o vindeiro curso.

OS NENOS/AS DO CEIP ANTONIO PALACIOS DIVÍRTENSE

ABERTO PRAZO DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Información sobre procedemento ED330B AQUÍ

Sede electrónica. ENLACE

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS PARA O CURSO 2022/2023

Publicamos a listaxe definitiva de admitidos e excluídos no taboleiro de anuncios do centro. Tamén, poderase facer a consulta na aplicación da xunta "admisionalumnado" empregando Chave365 ou certificado dixital.

Os que estades admitidos, recordade  que queda por facer a formalización da matrícula do 20 ao 30 de xuño.