ASI TRABALLAMOS NO COLEXIO

ADMISIÓN ALUMNADO - CURSO ACADÉMICO 2020/2021

Todos os que fixestes a solicitude en prazo, estades admitidos.

RECORDADE:

Queda que formalicedes a matrícula do 1 ao 10 de xullo.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR - CURSO ACADÉMICO 2020/ 2021

LIBROS DE TEXTO

MATERIAL ESCOLAR

ADMISIÓN ALUMNADO - CURSO ACADÉMICO 2020/2021

Na listaxe provisional estades todos admitidos.

Se non muda a normativa pola situación do COVID-19, o día 26 de xuño publicaremos a listaxe definitiva de admitidos para que formalicedes a matrícula do 1 ao 10 de xullo.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR - CURSO ACADÉMICO 2020/2021

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.

O prazo para a presentación é do 20 maio ao 19 de xuño.

• Fondo solidario de libros de texto - Cursos 3º e 4º E.P.
  • Axudas para adquisición de libros de texto - Cursos 1º e 2º E.P.
  • Axudas para adquisición de material escolar - Cursos 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º E.P.

Impresos de solicitude  ANEXO I     ANEXO II

Información resumida

REABERTO O PRAZO DE MATRICULACIÓN

CURSO ACADÉMICO 2020/ 2021

• Reábrese o prazo para novas matrículas do 11 de maio ao 18 de maio.
  • Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido 27 de maio.
  • Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido 26 de xuño.
  • Formalización da matrícula do novo alumnado admitido 1 ao 10 xullo.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

Acudir ao centro só un adulto e con máscara.

• O alumnado escolarizado o curso académico 2019/2020 non ten que facer ningún tramite, a matrícula é automática.

QUEDA MENOS

Os nenos e nenas de primeiro xuntos coas súas profes Patricia e Ana prpearon este vídeo con moito agarimo

O hospital Álvaro Cunqueiro recibiu con agarimo o noso vídeo e publicouno nas súas redes sociais mostrando o seu agradecimento

QUEDA NA CASA.