Benvida

Tlfno.  886110441

Email: ceip.antonio.palacios@edu.xunta.es

A Relva 27, Torneiros (O Porriño)

Día Internacional da persoas con discapacidade

O alumnado participou nunha pequena andaina apoiando a iniciativa de ACEESCA conmemorando o día internacional das persoas con discapacidade.

CURSO ALFABETIZACIÓN DIXITAL

Durante o mes de Outubro estivemos celebrando no centro o curso de alfabetización dixital para as familias do nos alumnado e na que tratamos temas coma:Navegación na rede, plataforma edixgal e recursos para as familias e navegamos con seguridade na rede. Queremos dar as gracias a todas as familias pola súa participación e interese nesta actividade xa que foi moi enriquecedora para todos.

PROXETO ATS2020

PROXECTO ATS2020

SAMAÍN 2016

Un ano máis co motivo da celebración do Samaín, o noso colexio encheuse de vampiros, cabazas , demos,... Clicando na imaxe que aparece ao final podedes ver outras fotos terroríficas deste día