SOMOS UN CENTRO

;

Tfno: 886110441

E-mail: ceip.antonio.palacios@edu.xunta.es

A Relva 27, Torneiros ( O Porriño)

Día das Artes Galegas 2019 - Galician Arts Day 2019

O pasado luns 1 de abril conmemorouse o Día das Artes Galegas, que este ano estivo dedicado ao artista e escritor Luís Seoane. Aquí tedes algunhas imaxes dos traballos que fixeron os nosos alumnos e alumnas nas clases de Arts and Crafts inspirándose na obra do artista homenaxeado.

I SEMANA STEAM

Programación da semana STEM

A organización da semana

Fotos da primeira xornada STEM

Durante a semana do 8 a o 12 de abril levaremos a cabo no noso colexio a I SEMANA STEM. Esta palabra é un l acrónimo en inglés dos nomes de catro materias ou disciplinas académicas: Science, Technology, Engineering y Mathematics, e no noso  sistema educativo corresponderían a Ciencias Naturais, Tecnoloxía, enxeñería e matemáticas.

Mediante esta metodoloxía desenrolamos un enfoque interdisciplinar do proceso ensinanza-aprendizaxe, incorporando contextos e situacións da vida cotía, e empregando as ferramentas tecnolóxicas necesarias.

Durante esta semana teremos diferentes obradoiros (programamos con scratch, ciencia, construción circuitos, elaboración plastilina condutiva, Castelao e os robots, gymkana, paneis e charlas sobre o cambio climático, creación de contos con apps,... Ademáis contamos coa visita de empresas do entorno que nos ensinaran o que están a facer e poñeran en contacto ao noso alumnado coa tecnoloxía que se desenvolve no noso entorno

Como xa sabedes levaremos, tamén a cabo, o II CONCURSO DE CONSTRUCIÓN DE ROBOTS e esperamos que nos sorprendades coma o ano pasado

A continuación tendes un vídeo presentación da semana e o cartel de dito evento

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

- Nos cursos: 4º EI, 1º EP e 4º EP chegaron as prazas.

Recordade que:

1. Publicación listaxes provisionais o 24 de abril.

2. Publicación listaxes definitivas o 14 de maio.

3. Cubrir o impreso de formalización de matrícula do 20 ao 30 de xuño.

- En 3º de EP non chegaron as prazas polo que temos que baremar. Non é necesario presentar mais documentación.

ENTROIDO NO PALACIOS

Este ano no PALACIOS convertémonos en ARTISTAS E AS SÚAS OBRAS FAMOSAS, festexamos UN PERCORRIDO POLO ARTE PARA NAMORARTE.

Durante a semana seguimos as ordes do Meco!!!

O xoves pasámolo en grande co xogo dos COMADRES e os COMPADRES. Aquí deixámosvos o vídeo para que o vexades vós directamente!

E o venres desfile polo barrio cos centros veciños: rematamos merendando coas familiaas, ricos postres de entroido que sempre nos traen. Moitas grazas.

Gozade do ENTROIDO!

SOMOS A ESCOLA DO FUTURO

O vindeiro día 12 realizaremos unha xornada de portas abertas, coa que pretenderemos dar a coñecer o colexio e en especial a etapa de infantil a tódalas familias interesadas de cara ao curso 2019-20. Neste día explicaremos as características do centro e desta etapa, facendo unha visita polas instalacións. A continuación tendes una presentación da nosa metodoloxía e incluso podedes facer unha visita virtual polo centro para que vaias coñecéndonos,...

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

DESCUBRINDO A CASTELAO

ESTREAMOS BLOG: descubrindoacastelao.blogspot.com

O equipo de Dinamización da lingua galega do noso centro decidiu, ante a imposibilidade de atopar materiais adaptados para os máis pequenos, elaborar un banco de recursos para dar a coñecer a esta figura tan relevante da historia de Galicia do século XX.

Así que, tras traballar a vida e obra deste autor co noso alumnado presentamos unha serie de tarefas que eles mesmos deseñaron e elaboraron co fin de achegar o coñecemento deste polifacético autor a toda a comunidade educativa.

Para a realización destes produtos finais cómpre citar as fontes empregadas polo alumnado: web da fundacioncastelao; web da Real academia galega; web biografiasyvidas.com; web historia-arte.com; web emigracion.xunta.gal; e web descubriroarte.es.

PREME NA IMAXE PARA IR DIRECTAMENTE AO BLOG

NamorARTE

Benqueridas familias,

Como xa sabedes este ano temos por Proxecto Anual de Centro achegar ao

alumnado ao mundo do ARTE. Por iso estamos traballando en torno a

grandes artistas de tódolos tempos e as súas obras.

Pretendemos expoñer unha gran mostra final do traballo das vosas fillas e

fillos para compartilo con vós ao rematar o curso a modo de MUSEO no

Palacios.

Agora ímosvos ofrecer un adianto do que xa levamos feito a través dun

CALENDARIO ANUAL 2018-2019 que contén algunhas das creacións

artísticas dos alumnos e que poderedes solicitar no centro en breve.

Avisarémosvos a través dos nenos e nenas. Aquí vos deixamos o deseño

agardando sexa do voso agrado.

Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

25N: DÍA DA ERRADICACIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO

Este ano o alumnado de 6º (OS COOLTURECO) volve realizar un vídeo para reivindicar a desaparición deste día, loitemos contra a violencia machista!

Para isto, nun primeiro momento, realizan un estudo sobre o número de mulleres asasinadas por comunidade autónoma e por mes no noso país no que levamos de 2018.

Máis tarde elaboraron unhas presentacións de diapositivas para mostrar esta información ao resto de compañeiros e compañeiras, así como un MAPA MURAL no que se recollen tamén estes datos e que amosan na entrada do noso centro. Para finalizar esta tarefa, pensaron e redactaron unhas frases que reflicten as súas ideas e conclusións ao respecto.

Aquí vos deixamos a súa achega en forma de vídeo.

Para culminar este día o alumnado do noso cole reunírase para cantar  a canción "A voz das amigas " de Leilía, como farán o resto de centros educativos de Torneiros.

O obxectivo que perseguimos é que ESTE DÍA DESAPAREZA DO CALENDARIO.