Benvida

Tlfno.  886110441

Email: ceip.antonio.palacios@edu.xunta.es

A Relva 27, Torneiros (O Porriño)

GAÑADORES CONCURSO DEBUXO FUNDACIÓN CELTA

Parabéns para Gabriel Alves Martínez (3º B) e Eva Válcarcel Otero (6º B) que  resultaron gañadores do concurso de debuxos do Nadal convocado pola fundación do Celta de Vigo. Os seus debuxos foron tan orixinais que foron premiados cun abono anual.

Gañadores concurso Celta

Día Internacional da persoas con discapacidade

O alumnado participou nunha pequena andaina apoiando a iniciativa de ACEESCA conmemorando o día internacional das persoas con discapacidade.

CURSO ALFABETIZACIÓN DIXITAL

Durante o mes de Outubro estivemos celebrando no centro o curso de alfabetización dixital para as familias do nos alumnado e na que tratamos temas coma:Navegación na rede, plataforma edixgal e recursos para as familias e navegamos con seguridade na rede. Queremos dar as gracias a todas as familias pola súa participación e interese nesta actividade xa que foi moi enriquecedora para todos.

PROXETO ATS2020

PROXECTO ATS2020

SAMAÍN 2016

Un ano máis co motivo da celebración do Samaín, o noso colexio encheuse de vampiros, cabazas , demos,... Clicando na imaxe que aparece ao final podedes ver outras fotos terroríficas deste día