SOMOS UN CENTRO

A Relva 27 - Torneiros

36410 - O Porriño

LISTA DE ADMITIDOS COMEDOR ESCOLAR 2019-20

Na reunión de hoxe, 10 de Xullo do Consello Escolar aprobouse a lista de admitidos e  reserva para o comedor escolar do curso 2019/20. En dita reunión acordouse solicitar a Conselleríad Educación un aumento das prazas de comedor.

Prazo de reclamacións: ata o día 15 de Xullo

Listas comedor escolar:

Actividades nas nosas clases de inglés - curso 2018-19

Aquí vos mostramos unhas imaxes sobre algunhas das actividades que levamos a cabo nas

clases de inglés ao longo deste curso. Entre elas atoparedes fotos das clases coa nosa

auxiliar de conversa, de como traballamos festividades como Halloween, Book Day ou St.

Patrick's Day, e de diversas actividades e xogos que fixemos durante todo o curso para

traballar a lingua inglesa. Esperamos que vos gusten.

RESERVA PRAZA COMEDOR ESCOLAR 2019/20

Ata o día 28  DE XUÑO permanece aberto o prazo para solicitar praza no comedor e solicitar as axudas pertinentes. Debe ser presentada a autodeclaración e/ou outra documentación que se crea pertinente.

REVISTA DIXITAL ARTE E PINTURA 2019

Este curso estivemos inmersos nun proxecto de arte e pintura. Miró, Kandinsky, Bansky... cada nivel escolleu un ou varios artistas, investigou a súa vida, a súa obra é despois fixo a súa propia representación artística inspirados nestes autores/as. Este xeito de traballar vai máis alá do referidio a  aspectos plásticos, estéticos ou artísticos, implica relacionar diferentes ámbitos de aprendizaxe e compartir o aprendido.

Todo este traballo queda recollido nesta revista dixital, unha obra colaborativa na que se implicou todo o cole e que pretende mostrarnos unha pequena parte do aprendido. Agardamos que desfrutedes dela e non deixedes de clicar nas imaxes, hai moitas sorpresas agochadas!

EXCURSIÓN FINAL 5º PRIMARIA

O pasado martes 4 de xuño, respetounos o tempo e puidemos levar a cabo a tan esperada saída final de curso. Chegou o día e fomos en autobús cara a Marín, onde nos deixou o autobús e camiñamos polo sendeiro Azul da Ruta das praias ata a praia de Aguete.

Camiñamos durante 1 hora nas que percorremos os 4,2 km que o separan de Marín e pasamos polas praias de Portocelo, Mogor,.. Foi un paseo no que poidemos disfrutar da paisaxe que nos íamos atopando

Pola tarde disfrutamos das tirolinas no parque multiaventura de Marín. Foi un día inolvidable e tamén agotador e para que o vexades, temos fotos que aparecen ao clicar na seguinte imaxe.

PREMIADOS NA VII EDICIÓN DE RELATOS CURTOS

O venres día 31 de maio tivo lugar no auditorio do Pazo da Cultura de Pontevedra  a entrega dos premios aos finalistas na VII edición de relatos curtos convocada pola FANPA. Presentaronse uns 1296 relatos dos que sairon os 120 finalistas, tendo a sorte de estar entre eles as alumnas de 5º Paula González Domínguez e Noa Delgado Durán. Mencionar tamén, a nosa compañeira Tamara Fernández (titora de 3º) que  resultou finalista. Parabéns a estas finalistas e tamén a todo  o alumnado que participou, os cales fixderon relatos fantásticos

O día da entrega estivo  a escritora Concha Blanco e o ilustrador Ramón Trigo

Fotos da entrega dos premios VII Certame Relato Curto

LISTA DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020

Premendo nos seguintes adxuntos atoparedes a lista de libros de texto e de material escolar requerida para o curso 2019/2020.

FINALISTAS no I Certame Escolar Internacional de Podcasts en Galego Xosé Mosquera

Onte unha representación do alumnado de 6º foi convidado á entrega de Premios do I Certame Escolar Internacional de Podcasts en Galego Xosé Mosquera, xa que foron seleccionados como FINALISTAS e a organización do concurso quixo valorar o seu traballo.

Un total de 40 gravacións con relatos radiofónicos centrados no autor a quen se lle dedica o Día das Letras Galegas, Antonio Fraguas, optaron a este Certame, organizado pola Consellería de Cultura e Turismo e o IES Rosalía de Castro en colaboración con Arraianos Producións e apoiado polas fundacións Antonio Fraguas Fraguas e Rosalía de Castro, a RAG, o colectivo Ponte nas Ondas, a Radio Galega e a Escola Superior de Arte e Deseño Mestre Mateo.

O xurado deste certame dirixido a alumnado da ESO e de 6º de primaria destacou, a calidade e a alta participación dos podcasts presentados a concurso. Todos os centros educativos, premiados e finalistas, recibimos un diploma, unha escultura e cadanseu lote de libros no acto celebrado no Museo do Pobo Galego en Compostela e presidido polo SEcretario de Política lingüística, o presidente da Fundación Antonio Fraguas, o presidente da Casa Museo Rosalía...

Antonio Fraguas, Xosé Mosquera e a radio

O historiador e etnógrafo Antonio Fraguas, a quen este ano se lle dedicou o Día das Letras Galegas, foi un dos impulsores da radio en galego e compartiu experiencias de teatro radiofónico con Xosé Mosquera. Este foi o creador e intérprete do personaxe O Vello dos Contos, co que fixo campaña a favor do Estatuto de Autonomía para Galicia na emisora Unión Radio Galicia (1932-1936). Durante a posguerra, foi impulsor da Casa-Museo Rosalía de Castro e fundador e presidente da súa Fundación, así como académico correspondente da RAG.

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019/2020

O prazo para presentar as solicitudes é do 21 de maio ao 21 de xuño.

1. Fondo solidario

- cursos 3º e 4º EP.

2. Axudas libros de texto

- cursos 1º e 2º EP.

3. Axudas material escolar

- cursos 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º EP

Tedes máis información no arquivo adxunto.