2ª Clasificatoria Duatlón Escolar XOGADE Monterroso (Sábado 25 marzo2023)

CLASIFICATORIODUATLÓN ESCOLAR MONTERROSO

SÁBADO 15:50h do 25 MARZO 2023 Rúa Lorenzo Varela Monterroso.

(Ata o luns 20 marzo para comunicar inscrición)

LUGAR COMPETICIÓN:en Monterroso. Centro Cultural Lorenzo Varela sito na Rúa Lorenzo Varela. Monterroso, (Lugo).

TRANSPORTE GRATUÍTO ATLETAS: SAÍDA do CAMPO DA FEIRA , HORA 13:15h.  As bicicletas viaxarán na bodega do bus.

INSCRICIÓNS: ata o luns 20 de marzo través do profe Suso, con tempo para pasalas ao clube de Tríatlon San Ramón. Os deportistas do clube falade con Martín. No cole despois do luns non se admiten inscricións.Precisamos Nome Apelidos, Data de Nacemento e DNI se o tedes.

MATERIAL NECESARIO:IMPRESCINDIBLE BICI* con marchas, se podes conseguir unha de carreiras moito mellor, CASCO, DNI ou documento acreditativo con NOME e FOTO, e GANAS de rematar a carreira. * A bici deberá frenar ben, ter cuberta en bo estado e ter as manetas cerradas, non poderán estar furadas nos extremos, de ocorrer isto, tapalas cun corcho e/ou fita aislante.

Imprescindibles proba duatlón xogade

RECOLLIDA DORSAIS: Polo delegado do clube ( Martín) a partires das 14:45h, ata 20´antes de cada proba.

HORARIOS CARREIRA E CATEGORÍAS:

CONTROL DE MATERIAL: Será obrigatorio identificarse cun documento oficial con foto na entrada do control os/as deportistas presentaranse na entrada do control de material identificados, levando xa todos os dorsais colocados (corpo/bici/casco) e o casco posto e abrochado. 10min antes da cada proba os xuíces verifican a bicicleta e o casco obrigatorio no aparcamento de bicis       ( verifican estado do debuxo das rodas, os freos, o tapón das manetas e o casco posto, que non se mova).No manillar miran que os tapóns das manetas teñan os extremos pechados. Recoméndase bicicleta de marchas.

SAÍDA: dez minutos antes do comezo da saída, os/as deportistas iranse ordenando por dorsal na cámara de chamadas, mantendo sempre a distancia de seguridade, os oficiais e persoal de organización indicarán cando deben pórse na liña de presaída .

CHEGADA A META: Unha vez que os/as deportistas pasen a liña de meta, dirixiranse, sen pararse, á zona próxima de post-meta onde se lles entregará o avituallamento, continuarán o camiño para saír da zona de post-meta e irán recoller a bicicleta para abandonar a zona. Todo o procedemento farase nun único sentido de circulación, evitando aglomeracións ou reunións grupais tanto antes como despois e mantendo sempre a distancia de seguridade co resto de deportistas e persoal da proba. Premios Medallas aos/ás tres primeiros/as da clasificación individual en cada categoría e sexo.

HORA DE REMATE PROBAS  rematar entrega trofeos aos 3 primeiros atletas de cada categoría. Entrega de trofeos individuais: 18:50h. De conseguir trofeo, deberá quedarse á entrega baixo multa de 50 €

Apuntarse é libre, voluntario e unha responsabilidade. Aqueles que SE INSCRIBAN COMPROMÉTENSE A IR E NON MUDAR DE OPINIÓN, obrigan ao clube a pagar unha multa por non asistencia, igual que se non sube ao podium, multa de 25 a 50 euros, que se lle pasará ao que non asista.

Sobra dicir que se esixe bo comportamento durante a proba, reservamos o dereito de non inscribir ao que non garde as normas de conduta e respecto.

Grazas e animádevos.

dUATLON-ESCOLAR-DA-ULLOA.pdf229.42 KB
NotaBoaClasificatoriaXogadeDUATLÓN ESCOLAR-sabado_25_03_23Monterroso.docx1.01 MB