ADMISIÓN ALUMNADO 2019-2020

Rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión para o vindeiro curso escolar 2020/2021 neste centro presentáronse:

- 21 Solicitudes para 4º de Educación Infantil, habendo 25 prazas vacantes.

- 38 Solicitudes para 1º de Educación Primaria, habendo 25 prazas vacantes.

- 1 Solicitude para 2º de Educación Primaria, habendo 16 prazas vacantes.

BAREMO 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 2020/2021

Dado que en 1º de Educación Primaria hai máis solicitudes que prazas vacantes lembrámoslles ás familias que teñen ABERTO o prazo de presentación de ALEGACIÓNS (renda 2018, irmáns no centro, familia numerosa, monoparental, discapacidade, criterio de centro...) ata o día 26 de maio, sempre e cando o estimen conveniente e non o fixeran no prazo de admisión.

Posteriormente o Consello Escolar reunirase para publicar unha primeira resolución provisional de solicitantes admitidos e non admitidos, en todo caso, antes do 9 de xuño.

Todas as novidades iranse publicando na páxina web do centro e no taboleiro de anuncios do Centro.