VI CATA DE SOBREMESAS DO OUTONO

•  Os      equipos       de  Actividades     Extraescolares,  Normalización  Lingüística   e      Biblioteca    organizarán     a  VI Cata de Sobremesas de Outono  o luns, 13 de novembro do 2017. Ante a gran cantidade de doces, cada ano será unha aula de cada nivel a encargada de traelos, este ano en Primaria traerán doces de outono o alumnado que está nos grupos B. En Infantil poderán traelo todos aqueles nenos/as que o desexen.
  •   Bases:
    •  1.- Os participantes deberán: 1.-  ELABORAR un Doce con FROITOS/AS DO Outono. 2.- Cubrir a Cartela e 3.- Grella da receita; TANTO en SOPORTE PAPEL coma en SOPORTE DIXITAL.
    •  2.- Escribir a Receita en Formato dixital e enviala por correo electrónico ao enderezo:ceip.antonio.insua@edu.xunta.es  Nomeade o ARQUIVO:  ( Edición Cata;NOME do DOCE;Nome Apelidos; Curso, grupo). Por exemplo: " VI Cata;BISCOITO NOCES; Sabela Quintás Moure; 3ºB"
    •  3.- Entregar na Biblioteca: 1.- Doce, 2.- Cartela, 3.- Copia en papel da receita enviada por correo electrónico
    •  4.- Prégase elaborar un DOCE de PEQUENO TAMAÑO.
    •  5.- Un doce por familia, en caso de ter varios irmáns, para non cargar con traballo aos papás.
    •  6.- Facer a presentación en BANDEXAS REFUGABLES ( desechable).
    •  7.- Se o doce é para Celíacos, indicalo aos mestres para poñelo na zona "Sobremesas Sen Glute".
    •  8.- Pregase que veñan cortadas as racións.
    •  9.- Tódolos participantes recibirán un agasallo pola súa participación.
    •  10.- Coas receitas do correo electrónico elaboraremos a 6ª edición do Libro de Sobremesas de Outono (2017).

Cartaz_VI_CATA_SOBREMESAS_OUTONO_MAGOSTO17_CEIP_ANTONIO_INSUA_BERMUDEZ_VILALBA

Montaje creado Bloggif