ECOHORTAS - Departamento de Pedagoxía Terapéutica

O noso centro, participa dende o curso escolar 2022-23, na rede "EcoHortas Escolares" , un espazo de intercambio de coñecementos e experiencias no que puxemos en marcha una horta ecolóxica nas nosas instalacións.

A integración na Rede implica actividades de horta e actividades de aula en temáticas directamente relacionadas.

Contamos coa colaboración de Amigos da Terra, entidade que nos ofrece o seu apoio técnico, recursos educativos e formacións específicas sobre agroecoloxía escolar e/ou ODS (Obxectivos de Desenvolvemento Sostible).

Cales son os  nosos obxectivos con este programa?

• Empregar a  nosa eco-horta como contexto de aprendizaxe e inclusión de alumnado TEA.
  • Posibilitar o traballo conxunto e o intercambio de experiencias utilizando a horta escolar ecolóxica como contexto de aprendizaxe, como laboratorio vivo no centro educativo e como un elemento globalizador das diferentes áreas do coñecemento.
  • Achegarnos ao cultivo de alimentos cun enfoque de sostibilidade global, integrando outras temáticas ambientais, e permitíndonos tamén traballar outros ámbitos e habilidades.

Presentámosvos o noso  "Caderno de Campo"! Cada un de nós temos o noso diario onde imos anotar, debuxar... todo o relacionado co noso proxecto.

A continuación, nas diferentes entradas do blog "Ecohortas", podedes seguir as distintas actividades que estaremos a desenvolver no noso horto.