Inicio de Sesión

Axudas inmersión Lingüística verán 2011

No BOE nº 35 do xoves 10 de febreiro convócanse unhas axudas para o Programa de Inmersión Lingúística en colonias de vacacións, para o verán de 2011.

Estas axudas están dirixidas a todos os alumnos que cursen 5º, 6º de educación primaria e 1º de secundaria, que dexesen participar nas colonias de dous semanas de duración que organiza o Ministerio de Educación, no mes de agosto de 2011.

Establécense dous grupos:

Grupo primeiro: poderán acceder todos os alumnos que estean el algunha das seguintes situacións:

• Orfandada absoluta.

• Familias con alugún membro (pai, nai, irmáns) con minusvalia superior ao 65% ou superior ao 33% se se trata do solicitnate.

• Pertencer a familias onde o sustentador principal estea en paro ou con incapacidade permanente absoluta.

• Pertencer a familia numerosa.

• Pertencer a familia monoparental.

Grupo segundo: todos os solicitantes que non se atopen nos supostos anteriores.

Os solicitantes abonarán a cantidade de 50 € para o grupo primeiro e 200 € os do grupo segundo.

As solicitudes poden entregarse no colexio.

O prazo de presentación das solicitudes remata o día 7 de marzo.

Para mais información: