Plan de acollida COVID-19

Plan de Adaptación COVID-19

Plan de continxencia

O noso cole

Pinchade aquí e veredes o que traballamos!!!

O conxunto de maestr@s que formamos o Claustro de profesores estamos seriamente involucrados na educación dos vosos fill@s e facemos uso das novas pedagoxías para conseguir que o noso alumnado “aprenda a aprender” a través dunha aprendizaxe significativa e constructiva,  dunha aprendizaxe colaborativa e fomentando a creatividade e a autonomía do noso alumnado.

No noso centro pretendemos formar presonas capaces de vivir e convivir nun clima de respecto, tolerancia, participación e liberdade. Para isto contamos cun Plan de Convivencia baseado na prevención e resolución pacífica dos conflictos e un equipo de alumnos mediadores que axudan con ilusión a consecución deste obxectivo.

Outra das nosas preocupacións  é a conservación do medio ambiente e a importancia duns hábitos de vida saudables. Contamos cun horto escolar no que os nosos alumnos fan as súas plantacións e recolleitas. Participamos co noso horto no programa "Voz Natura" ( plantación de tomates, leitugas, etc...), no programa "Proa" para potenciar a aprendizaxe e o rendemento escolar do alumnadono "Plan Proxecta" có programa Aliméntate ben no cal durante algunhas semanas nos suministran froitas de tempada e leite para os nosos alumnos e no programa "Edixgal" para traballar cós nenos de 5º e 6º de primaria có libro dixital. Tamén na área de Educación Física participamos en numerosos programas e distintas actividades deportivas có noso alumnado ( Remo, Tenis na escola, Esgrima, Capoeira, Rugby, Fútbol Sala có Parrulo e nalgunhas actividades que se fan no noso entorno ).

Outra das nosas prioridades é o uso das Novas Tecnoloxías xa desde a educación infantil e contamos con internet e pizarra dixital en tódalas aulas como apoio educativo có obxectivo de mellorar significativamente tódalas competencias a través da competencia dixital.

Contamos tamén cunha biblioteca escolar incluida no "PLAMBE" da Xunta de Galicia onde os nosos alumnos poden realizar distintas actividades relacionadas coa lectura e que permanece aberta polas tardes para que poidan facer uso do préstamo de libros.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O día 24 de febreiro celébrase o “Día de Rosalía de Castro”coincidindo coa data do seu nacemento: 24 de febreiro de 1837. Todo o alumnado do centro realizou diferentes actividades para conmemorar este día tan especial para todos/as os galegos/as. Como mostra destes traballos, deixamos aquí un vídeo fermosísimo do alumnado de 5º de educación infantil cantando e coreografiando a canción “O Moucho” do grupo musical “Migallas”. Noraboa a estes pequerrechos e á súa mestra por deixarnos desfrutar do seu traballo.

Agradamos que vos guste.

PROCESO DE ADMISIÓN E VISITAS VIRTUAIS

Neste curso tan especial, por mor do protocolo COVID-19, non están permitidas as visitas presenciais ao centro pero, intentando facilitar a maior información visual posible, achegamos unhas visitas virtuais a diferentes espazos do noso centro. Podedes acceder a estas visitas pinchando nas imaxes que aparecen a continuación.

A continuación tedes todos os datos de carácter administrativo. Pinchade nas imaxes para velos.

A Xunta habilitou a seguinte web para realizar as solicitudes de admisión:    AdmisiónAlumnado   (pincha para acceder)

Ofrece varias opcións:

·    Pódese cubrir a instancia na propia aplicación e enviala de xeito electrónico, sen ter que acudir ao centro (necesítase certificado electrónico ou chave365).

·    Pódese cubrir a instancia na propia aplicación, imprimila e entregala de xeito presencial no centro.

Podedes contactar con nós de 9:00 a 14:00 horas a través do teléfono 981322905, ou a calquera hora a través do correo electrónico.

Agardámosvos con moita ilusión!!

MANIFESTO DA PAZ

Comotivo do “Día da Paz”, o alumnado de 6º de primaria, en representación de toda a comunidade educativa, fixo un fermoso manifesto sobre a paz e sobre o Programa Mundial de Alimentos (PMA), galardoado co Premio Nobel da Paz 2020.

Agardamos que vos guste e desexámosvos un ano cheo de paz e saúde.

BO NADAL

Neste ano tan especial, queremos que a nosa felicitación do Nadal tamén sexa moi especial, por iso fixemos este flashmob entre todo o alumnado, profesorado e persoal non docente para desexarvos…

O MELLOR NADAL DA HISTORIA!!

POSTAIS DE NADAL

Un ano mais, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, organizou o concurso de postais de Nadal entre todo o alumnado do centro e, a continuación, presentámosvos  a gañadora e as finalistas para que poidades desfrutar  destas fermosas obras de arte.

NORABOA A TOD@S POR ESTE GRAN TRABALLO