Pinchade aquí e veredes o que traballamos!!!

O conxunto de maestr@s que formamos o Claustro de profesores estamos seriamente involucrados na educación dos vosos fill@s e facemos uso das novas pedagoxías para conseguir que o noso alumnado “aprenda a aprender” a través dunha aprendizaxe significativa e constructiva,  dunha aprendizaxe colaborativa e fomentando a creatividade e a autonomía do noso alumnado.

No noso centro pretendemos formar presonas capaces de vivir e convivir nun clima de respecto, tolerancia, participación e liberdade. Para isto contamos cun Plan de Convivencia baseado na prevención e resolución pacífica dos conflictos e un equipo de alumnos mediadores que axudan con ilusión a consecución deste obxectivo.

Outra das nosas preocupacións  é a conservación do medio ambiente e a importancia duns hábitos de vida saudables. Contamos cun horto escolar no que os nosos alumnos fan as súas plantacións e recolleitas. Participamos co noso horto no programa Voz Natura ( plantación de tomates, leitugas, etc...), no programa Proa ( haberá dous grupos de alumnado, cun máximo de 15 alumnos por grupo, un os luns e mércores e outro os martes e xoves, ambos en horario  de 16:00h a 18:00h ), no Plan Proxecta có programa Aliméntate ben no cal durante algunhas semanas nos suministran froitas de tempada e leite para os nosos alumnos e no programa Edixgal para traballar cós nenos de 5º e 6º de primaria có libro dixital. Tamén na área de Educación Física participamos en numerosos programas e distintas actividades deportivas co noso alumnado ( proxecto Alcis, Remo, Tenis na escola, Esgrima, Capoeira, Rugby, Fútbol Sala có Parrulo e nalgunhas actividades que se fan no noso entorno ).

Outra das nosas prioridades é o uso das Novas Tecnoloxías xa desde a educación infantil e contamos con internet e pizarra dixital en tódalas aulas como apoio educativo có obxectivo de mellorar significativamente tódalas competencias a través da competencia dixital.

Contamos tamén cunha biblioteca escolar incluida no PLAMBE da Xunta de Galicia onde os nosos alumnos poden realizar distintas actividades relacionadas coa lectura e que permanece aberta polas tardes para que poidan facer uso do préstamo de libros.

Fondo solidario de libros de texto

Con data 20 de maio saíu publicada a orde do 3 de maio de 2019 ( www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros ) pola que se regula o Fondo Solidario de libros de texto e as axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2019/2020.

A documentación pódena retirar en secretaría.

Saúdos

Un mar de Muiñeiras en Navantia

O noso alumnado xunto con alumnos de outros centros educativos participou no acto "Un mar de Muiñeiras en Navantia" ao son da "Banda das Crechas". O acto foi organizado polo Centro de Formación e Recursos de Ferrol a través do seu Grupo de Traballo de Danza Tradicional que nos últimos dez anos traballou có alumnado dos centros educativos para incluir a danza tradicional de Galicia no currículum escolar.
Todos os nosos alumnos que estiveron no acto o fixeron maravillosamente ben despois de tantos días de ensaios incluso en tempo de recreo para facelo o mellor posible.
Aquí tedes o vídeo oficial do evento.

Grazas a tod@s polo voso esforzo!!!

Celebración da "Festa dos Maios"

O día 1o de maio os alumnos do noso cole foron á Praza de España a participar na festas dos "Maios" como conmemoración dese día e fixeron unha actuación para todos os presentes.
Tedes neste enlace as fotografías da elaboración do noso "Maio" e algunhas fotografías do día do evento.
Grazas a tod@s pola vosa colaboración!!!

ERASMUS 2019

O pasado mes de abril o noso centro recibiu a visita de mestres e alumnos de países como Gales, Rumanía e Turquía dentro do proxecto Erasmus+ "My place, your place, our place" no que está integrado o noso centro. Ao longo do proxecto que durará tres cursos, realizaranse non soamente intercambios de profesorado, senón tamén os alumnos viaxarán a estes países para coñecer aos seus compañeiros daquelas terras, ademáis de conexión via Skype e traballos conxuntos ao longo do todo o proxecto.

Durante a súa estancia houbo diferentes actividades como xogos tradicionais, talleres, clases de cociña, clases de bailes tradicionais, música tradicional, visitas polo entorno, etc...

REUNIÓN DE TITORÍAS 3º TRIMESTRE