ACTIVIDADES

Neste enlace de youtube (canal do centro)podedes visionar os vídeos das actividades deste curso.

AXUDAS CONCELLO

O concello informa que xa está aberto o prazo para a SOLICITUDE DE AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017-2018

SALVAMENTO E PRIMEIROS AUXILIOS

O xoves 27 de abril, o alumnado de 6º, disfrutou dunha xornada de Salvamento Acuático e Primeiros Auxilios na piscina Municipal de Noia. Por unhas horas experiementaron o duro que é o salvamento acuático e a necesidade de estar preparado/a fisicamente para exercer este deporte, que para algunhas persoas, é a súa profesión.

Tamén coñeceron o Salvamento como modalidade deportiva e practicaron o RCP ( Reanimación cardio pulmonar) cun maniquí.

A verdade é que a experiencia soubo a pouco, pero esperamos que aportáramos o noso gran de area, non só aprendendo coñecementos teóricos, senon tamén concienciación da necesadade de ter un estilo de vida san, onde a actividade física teña cabida,  e como non, entender o principio básico do Salvamento:PAS (PROTEXER, AVISAR E SOCORRER)

CARLOS CASARES DA MAN DE SERAFÍN MARCOS

Xa é un clásico neste centro, que Serafín Marcos, nos acerque, a través da súa parodia, a vida e obra do escritor ao que se dedica cada ano as Letras Galegas.

Así este curso, descubrimos a un Carlos Casares moi entrañable e un gran escritor que podemos descubrir a través das súas innumerables obras de narrativa.

O seu interés polos nenos/as levouno a escribir contos tan coñecidos como: "A galiña azul", As laranxas máis laranxas de tódalas laranxas", "O can Rin e o lobo Crispín"...

Se queredes coñecer máis sobre as súas obras e a súa vida, clicade nos enlaces.

ADMISIÓN ALUMNADO

Informamos que esán admitidos todos os alumnos que solicitaron praza neste centro para o curso 2017-2018.

RECITANDO POESÍAS

O alumnado de 6º de Primaria, visitou os dous geriátricos de Noia para un acercamento aos residentes a través do recitado de poesías. A experiencia foi moi positiva, tanto para o alumnado como para as persoas que viven nestes centros.

Esta acitividade, ademais está dentro dos proxectos que se están a desenvolver neste colexio " Educación Responsable" e "Mellora da Convivencia e Promoción da Igualdade nos Centros"

DÍA DA POESÍA

CURSO " PROGRAMA DE EDUCACIÓN RESPONSABLE"

Este centro foi selecionado para desenvolver durante tres curso 2016/19 o programa Educación Responsable: programa para o desenvovlemento da educación emocional, social e da creatividade.

Convocado pola Dirección Xeral de Educaión, Formación profesional e Innovación Educativa.

REVISTA ESCOLAR 2015 -2016

MIRADE QUE MARABILLA DE TRABALLOS!!