ENTRA E CURIOSEA O BLOG DA NOSA BIBLIOTECA, FACEMOS ACTIVIDADES MOI MOI INTERESANTES!!!

GRANDES CAMBIOS PARA O NOSO ALUMNADO

Un gran abrazo aos nenos e nenas que estiveron con nós durante nove anos, desexamos que se cumplan os seus desexos, que teñan moita sorte no instituto e que sigan sendo tan boas persoas.

E aos pequechos, que xa non son tan pequechos, benvidos a primaria, esperemos que vos sintades cómodos nesta nova etapa.

ACROSPORT

No canal de Youtube do cole podedes ver unhas coreografías de acrosport realizadas polo alumnado de 6º de primaria.

O acrosport é un deporte que combina acrobacia e coreografía, no que existen tres elementos funadamentais:

• Formación de figuras ou pirámides corporais.
  • Acrobacias e elementos de forza, flexibilidade e equilibriuos.
  • Elementos de danza, saltos e piruetas ximnásticas.

Nesta Unidade didáctica traballamos moitos contidos esenciais para o desenvolvemento integral do alumnado xa que, non só mostran as súas habilidades físicas, senón tamén traballan a cohesión grupal, xa que é unha actividade que require dun bo traballo en equipo para poder levala a cabo, e desenvolven a súa creatividade xa que son eles e elas os que elixen a música e compoñen a coreografía.

TEATRO

No canal de Youtube podedes ver ao grupo de teatro "Barquiña azul"  representando a obra titulada "Buscando a estación do tren". Esta obra estrenouse no cole o 28 de febreiro por mor do evento solidario a favor de Fundame (fundación atrofia Medular Espinal).

Os nosos actores e actrices traballaron con moita ilusión para aportar o seu gran de area neste evento e decidimos gravar a obra para compartila con todas aquelas persoas que non tiveron a ocasión de estar no estreno.

Grazas a Xoana, Candela Jimena Antón Millán e Iván por representar esta obra e, por suposto, a Alicia, a directora de teatro, que preparou a obra e dirixiu aos rapaces con moita paciencia e profesionalidade.

AXUDAS CONCELLO

Dende o concello de Noia convocan axudas para adquisición de libros de texto e material didáctico para o alumnado das etapas de infantil e primaria dos colexios públicos e centros concertados sitos no termo municipal de Noia.

Estas axudas son compatibles coas que se solicitan no centro.

As bases sairon publicadas no BOP, o 29 de maio. Podedes atopalas no arquivo adxunto.

As solicitudes entregaranse no Rexistro Xeral do Concello De Noia.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Xa está aberto o prazo paa solicitar axudas para libros e material escolar. A información e os impresos están nos arquivos adxuntos.

MEDIACIÓN NO COLEXIO

O día 22 de maio comeza a funcionar neste centro o servizo de "Mediación escolar".

Está formado por un equipo voluntario de alumnos /as de 5º e 6º de primaria que se formaron como mediadores/as.

Por que nos decidimos pola mediación escolar?

Porque diferentes estudos demostran a súa eficacia para abordar de maneira colaborativa e pacífica numerosos conflitos que se producen no ámbito escolar.

Ten un enorme potencial educativo, tanto para o alumnado que forma parte do equipo de mediadores como para quen utiliza ao equipo para resolver os conflitos.

Promove un modelo de convivencia positivo baseado nos principios e os valores da cultura de Paz.

A mediación preséntase como unha vía de reparación voluntaria dos dos danos ocasionados, de reconcialiación entre os implicados, de aprendizaxe de novos comportamentos e de acción preventiva sobre o entorno no que xurdiu o conflito.

DESCUBRINDO OS SANCOSMEIROS

Soledad, María de Leonardo e Manuela das Tersas, tres mulleres de San Ourente que nos acercaron as raices destos sombrieiros de palla que forma parte da indumentaria habitual do traxe tradicional feminino galego.

Desde o sembrado do trigo ata que os sombreiro se pode usar son moitos os pasos que as mulleres artesanas teñen que facer, moitas horas de trenzando.

O alumnado descubriu que de ser utilizado nas labores do campo polas mulleres ata estar na actualidade nos stands de Artesanía de Galicia, nas feiras nacionais e internacionais, nas postais e carteis.

Desde aquí dámoslle as grazas por enseñar a trenzar aao noso alunado e por acercalos a esta obra que xa forma parteda artesanía galega.

VIAXE DO ALUMNADO DE 5ºe 6º

O alumnado de 5º e 6º viaxaron durante catro días, estiveron no albergue Paradiso de Suances onde disfrutaron de moita actividades: Lasert Combat, tirolina, rocódromo, ..., no Parque de Cabárceno, onde viron casi 150 especies de animais, visitaron a cidade de Santander, a Cova do Soplao, Santillana del Mar, Museo Xurádico de Asturias...

Unha viaxe moi completa e divertida.

POETAS POR UN DÍA

O venres, 22 de marzo, o alumnado de 6º, visitamos as dúas residencias de maiores que hai en Noia, alí recitamos poesías, unhas de poetas moi coñecidos, Rosalía de Castro, Rafael Alberti....e outras feitas por nós. Foi unha boa experiencia porque vimos as caras de satisfación da xente maior e o agradecidos que estaban coa nosa visita.

Gustarianos repetir esta actividade.