ACTIVIDADES

Neste enlace de youtube (canal do centro)podedes visionar os vídeos das actividades deste curso.

ADMISIÓN ALUMNADO

Informamos que esán admitidos todos os alumnos que solicitaron praza neste centro para o curso 2017-2018.

RECITANDO POESÍAS

O alumnado de 6º de Primaria, visitou os dous geriátricos de Noia para un acercamento aos residentes a través do recitado de poesías. A experiencia foi moi positiva, tanto para o alumnado como para as persoas que viven nestes centros.

Esta acitividade, ademais está dentro dos proxectos que se están a desenvolver neste colexio " Educación Responsable" e "Mellora da Convivencia e Promoción da Igualdade nos Centros"

DÍA DA POESÍA

SALVEMOS LA RÍA

Este é o título da actividade realizada polo alumnado de 4º B, dentro do proxecto "Educación Responsable" na modalidade de Reflexarte.

Familias e profesorado acompañaron aos nenos/as á cidade de Santiago o venres, 10 de marzo, para representar este traballo no instituto politécnico xunto con outros centros de Galicia.

Hai que destacar que foi un éxito e todos regresaron moi satisfeitos pola súa actuación.

Noraboa rapaces/as e titora. Ánimo e a seguir traballando.

Se queredes visionala, entrade no primeiro enlace no noso canal de youtube.

A LETRA "G" DE GAITA DA MAN DE MIGUEL GONZÁLEZ EX ALUMNO DESTE CENTRO

Partindo do tema central que se traballa este curso desde a biblioteca do centro "A cultura tradicional", os nenos/as de Educación Infantil están construíndo o abecedario tradicional; para isto pediuse colaboración ás familias e achegados para que con cada letra do abecedario lles mostrásemos aos alumnos/as algún aparello, instrumento, construción, oficio, afección..da nosa cultura. Para comezar decidimos facelo coa "G" de gaita, pois no Entroido esta etapa disfrázase de gaiteiros/as..e foi así como Miguel nos fixo pasar un intre ben divertido tocando a gaita, explícándonos o seu funcionamento, partes, e respondendo,a tódolas dúbidas que tiñan os nosos pequenos e pequenas. Grazas Miguel por vir a que foi a túa escola.

CURSO " PROGRAMA DE EDUCACIÓN RESPONSABLE"

Este centro foi selecionado para desenvolver durante tres curso 2016/19 o programa Educación Responsable: programa para o desenvovlemento da educación emocional, social e da creatividade.

Convocado pola Dirección Xeral de Educaión, Formación profesional e Innovación Educativa.

REVISTA ESCOLAR 2015 -2016

MIRADE QUE MARABILLA DE TRABALLOS!!