Axudas

Fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

Segundo a  Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/2024

Prazo de participación dende o 20 de maio ata o 21 de xuño (ambos incluídos)

Xestión de solicitudes: preferiblemente por vía telemática.

Para presentación na SEDE ELECTRÓNICA: prema aquí

Manual de usuario

Preguntas frecuentes

Para presentación presencial utilice os Anexos I e II da convocatoria. Pode descargalos premendo no seguinte enlace:

ANEXO I     ANEXO II

CRITERIOS E PROCEDEMENTO DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS 2021-2022

Alumnado destinatario:

1. O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021/2022 (os que recibiron o cheque de 50€).

2. O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021/2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

Forma de presentación da solicitude:

• Unicamente de forma presencial no centro educativo no que este matriculado o/a alumno/a.

PRAZO:

Do 15 ao 26 de novembro de 2021.

Alumnado exento de presentar solicitude

Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22.

Toda a información AQUÍ

PUBLICADA A LISTA PROVISIONAL DOS BENEFICIARIOS DAS AXUDAS DO CONCELLO PARA LIBROS E MATERIAL.

O Concello acaba de publicar a lista provisional dos beneficiarios das axudas para libros e material.

O prazo para presentar reclamacións remata o vindeiro día 26 de agosto.

Fondo libros

Publicación das listaxes:

O día 6 de xullo publicarase a listaxe provisional.

Os días 7 e 8 de xullo, reclamacións.

O día 9 de xullo publicación da listaxe definitiva.

A entrega de libros e vales de material do vindeiro curso farase no mes de setembro.

Vales material de 1º e 2º

Os vales dos cursos de 1º e 2º de primaria entregaránse os días 10, 13 e 14 de xullo. (As familias que non o recollan nestas datas entregaránselles en setembro)

Segundo a  Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/2021

Prazo de participación dende o 20 de maio ata o 19 de xuño (ambos inclusive)

Xestión de solicitudes: preferiblemente por vía telemática.

Para presentación na SEDE ELECTRÓNICA: prema aquí.

Extracto da orde do 12 de maio de 2020

Para presentación presencial utilice os Anexos I e II da convocatoria. Pode descargalos premendo nas seguintes enlaces:

ANEXO I            ANEXO II

A entrega de solicitudes no centro farase con cita previa chamando ao número de teléfono: